x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Duster

de Sebastian S. Eduard    |    25 Iun 2010   •   00:00
Duster

Să fim clari. Vorbim despre Duster. Nu batem câmpii despre clasificări sau încadrări în centimetrii, despre clase sau alte comparaţii. Vorbim despre maşina autohtonă între 10.500 şi 15.600 de euro şi ce ştie ea să facă în banii ăştia. Iar răspunsul este: o groază de lucruri!



La interior avem impresia unui Logan modificat. În bine, evident. Plasticele sunt mult mai bune, îmbinările mai precise, finisările superioare. Repartizarea butoanelor este însă identică, avantaj proprietarilor de Logan. Mai punem şi nişte scaune/volan/ schimbător de piele şi... altă viaţă!
Exteriorul - l-aţi văzut şi voi. Arătă bine. Denotă dinamism, robusteţe şi imaginaţie. Lucru pe care nu le-aş putea spune despre unele SUV-uri de 30.000 de euro.
Ce-i bun, lăsăm însă la urmă. Ţinuta de drum este impecabilă. Suspensiile sunt exact ce-ţi trebuie - nici sportive să simţi caldarâmul nici "perne de puf" să nu-ţi dai seama pe unde mergi. Cutia de viteze are rapoartele scurte şi nu poţi să nu îi admiri precizia. Acceleraţia se simte, mai ales în treptele 2 şi 3, iar consumul este... să nu ne ferim de cuvinte... impresionant. Să mă justific. Noi am consumat prin Bucureşti 7,3L/100, cu puţin peste cifra oficială, lucru care ni s-a părut senzaţional.

Noi am testat
Motorizare: 1,5dCi/110CP Laureate
Acceleraţie: 0-100 km/h: 12,5 s
Viteza maximă: 168 km/h
Cutie: 6+1

×
Subiecte în articol: auto