Dacia vanduse circa 7.000 de modele Duster in Spania, pana in noiembrie, cu 42% mai multe decat in primele zece luni ale anului 2010, scrie agentia Europa Press.
Potrivit unui comunicat Renault, citat de agentia respectiva, vanzarile spectaculoase au permis producatorului sa se claseze pe primul loc in topul preferintelor spaniolilor, pe segmentul SUV-urilor. In contextul economic actual, marca romaneasca este considerata o achizitie 'inteligenta' mentioneaza sursele citate.
Filiala spaniola a marcii romane a obtinut o penetrare de 3,7% in randul cumparatorilor particulari in luna noiembrie pe teritoriul spaniol, in special in urma vanzarilor Duster si Sandero.
Vanzarile Renault au crescut de asemenea in noiembrie, cu 9,6%, datorita popularitatii modelului Megane. "Pozitiile de lider obtinute de Duster si Megane ne fac sa fim optimisti in ceea ce priveste viitorul apropiat", a declarat pentru agentia de presa Luis Subías, director de marketing al filialei Renault din Spania. (V.M.)