x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Inspiraţie pentru cadourile de mărţişor

Inspiraţie pentru cadourile de mărţişor

de Otilia Vintilă-Bolchiş    |    05 Mar 2009   •   00:00

Mici obiecte funcţionale şi decorative lucrate manual din porţelan pot să reprezinte o idee pentru cadoul după care alergi zilele acestea



Printre categoriile de cadouri pe care poţi să le oferi unei femei cu orice ocazie, micile sau marile (după caz) obiecte decorative sau funcţionale pentru casă ocupă o poziţie fruntaşă. Sexul frumos este încântat de atenţiile sub formă de cadouri din această gamă, după cum casa şi aranjarea ei constituie una dintre marile plăceri ale unei femei.

O colecţie nou lansată de obiecte din porţelan poate să vă fie de folos în căutările de cadouri pentru mărţişor pe care, în special bărbaţii le au de făcut zilele astea. Este vorba despre proaspăt lansata colecţie de cadouri de primăvară 2009 anunţată de magazinul Wagner – arte frumoase şi poveşti, din Bucureşti.

CE CONŢIN CADOURILE
Porţelanul, cu aspectul lui atât de elegant şi fragil, atrage atenţia şi aprecierea de fiecare dată, cu atât mai mult cu cât cel din colecţie aceasta ia nişte forme interesante: ceşti cu farfurii pentru cafea cu imprimeuri interesante (poveşti cu case zburătoare, peisaje paradisiace, foarte mulţi trandafiri, pisici stilizate, etc), căni, suport pentru pliculeţele de ceai, suport de lumânare, platou, chiar şi clopoţel sau acel atât de interesant concept de set pentru servirea ceaiului pentru o persoană (ceaşca de ceai şi ceainicul formează prin suprapunere un singur obiect).

Fiecare obiect este atent ales şi pus alături de ceaiuri sau accesorii destinate servirii lor (linguriţe, strecurătoare) pentru a forma un cadou. Bineînţeles că ambalajul este şi el ales pe măsura micilor minunăţii pe care le ascunde!

Descoperiţi în această colecţie de cadouri chiar şi podoabe pentru femei: inele, brăţări sau pandative – toate lucrate în porţelan după specificul locului. Produsele pot fi achiziţionate de la magazinul din Bucureşti (Bd. Carol 39). Pentru provincie există varianta sa online. Orice alte informaţii le aflaţi la adresa www. wagnerarte.ro

WEDDING LIST
Ce înseamnă "wedding list"? Înseamnă să planifici dinainte o investiţie, şi mai ales să poţi face un cadou plin de semnificaţie tinerilor căsătoriţi. Acest nou serviciu ne este propus de puţină vreme de BoConcept. Desigur că îţi doreşti să faci surprize plăcute, dar întotdeauna este mai bine să fii sigur. O astfel de listă este compusă din obiectele pe care mirii şi le doresc cel mai mult. În felul acesta, fiecare invitat poate să achiziţioneze un obiect pe care cei doi îl doresc cu siguranţă, pentru că ei l-au ales. Mecanismul este practic următorul: mirii pot să îşi aleagă înainte de nuntă ceea ce îşi doresc, sau, în funcţie de banii strânşi în contul lor la BoConcept (cu aportul invitaţilor la nuntă), îşi pot exprima preferinţele după fericitul eveniment.


UŞI PENTRU INTRAREA ÎN CASĂ ŞI ÎN GARAJ

La mijlocul lunii februarie, Hormann România a anunţat lansarea pe piaţa de la noi a două noi produse. Anume, uşa de garaj Europa Renomatic, o uşă secţională (vezi foto) care se vinde la pachet împreună cu un sistem de automatizare şi finisaje speciale (stejar auriu, finisaj mătăsos şi finisaj metalizat). Costul acestei uşi către clientul final este de 899 euro, TVA inclus. Al doilea model lansat pe piaţa locală este uşa din oţel Europa Renodoor pentru intrare în casă, cu preţul către clientul final de 1.199 euro, TVA inclus. Cu ocazia lansării acestor produse, au fost prezentate şi noile patente dezvoltate de firmă pentru produsele sale. Este vorba despre: vitrarea Duratec rezistentă la zgârieri (este vorba despre acelaşi material care se aplică pe suprafaţa exterioară a farurilor de maşină), protecţia de siguranţă antiefracţie pentru uşile de garaj, uşile antifoc STS, trasmiţătorul radio pentru uşile de garaj (facilitează deschiderea uşii de garaj direct din maşină).

Retailerul de mobilă Jysk deschide 3-5 magazine în acest an

Un comunicat emis de agenţia Mediafax, marţi, 24 februarie, ne anunţă că retailerul danez de mobilă şi decoraţiuni interioare Jysk va deschide în acest an, în România, între trei şi cinci magazine, reţeaua urmând să ajungă astfel la 13-15 unităţi.

"În 2009 sunt planificate deschideri la Piteşti, Suceava, Constanţa şi, probabil până la sfârşitul anului, al doilea magazin la Timişoara şi primul magazin în Bucureşti", a declarat agenţiei Mediafax Steen Hansen, directorul general al firmei Nordic Investments Fund Retail, care administrează, în sistem de franciză, reţeaua Jysk din România.

Primul magazin din acest an va fi deschis săptămâna viitoare (săptămâna 2-8 martie ac) la Piteşti, iar unităţile de la Suceava şi Constanţa vor fi inaugurate în această primăvară, în incinta galeriilor comerciale ale hipermarketurilor Real.

Jysk a deschis primul magazin din România în martie 2007, la Oradea. Reţeaua numără în prezent zece unităţi comerciale, în Oradea (două magazine), Satu-Mare, Baia Mare, Târgu-Mureş, Timişoara, Galaţi, Cluj-Napoca, Deva şi Arad.

Reţeaua daneză cu profil de discount Jysk este prezentă în 32 de state şi are peste 450 de magazine, majoritatea în Europa.

×