x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul L’Expansion: Cum a castigat Dacia-Renault pariul sau low-cost

L’Expansion: Cum a castigat Dacia-Renault pariul sau low-cost

de IncomeMagazine    |    04 Oct 2012   •   13:23
L’Expansion: Cum a castigat Dacia-Renault pariul sau low-cost

 Incepand cu uzinele romanesti de la Mioveni-Pitesti, constructorul Renault a pus la punct o structura stabila si cu costuri reduse. Rezultatul: autoturisme vandute in 36 de tari si modele asamblate in lumea intreaga.

Iata-l propulsat la rangul de vedeta la Salonul mondial de la Paris. Acest Logan 2, bland cu consumul de benzina, a fost mai asteptat decat Clio IV de la Renault sau Golf 7 de la Volkswagen. Simbol al unui incredibil succes industrial si comercial, fondat pe inventia autoturismului low cost, berlina cu cinci locuri la mai putin de 8000 de euro a fost lansata in 2004, pentru ca acum sa fie liderul unei game de 6 masini, in total aproape 1 milion de vehicule prevazute in 2012, scrie publicatia L’Expansion.

Pe o piata in criza si destabilizata de razboiul preturilor, Dacia isi vinde bine produsele (+21% in Franta in primul semestru pe o piata in scadere cu 11%) si degaja, cu autoturismele sale deloc scumpe, performante despre care societatea ramane discreta.


Citeste mai mult despre investitiile de la Mioveni-Pitesti

Citeste si
Cum va arata viitoarea harta a lumii
Vrei să învingi criza? Demarează Cât mai multe afaceri!
JOBURI ÎN STRĂINĂTATE: Vezi salariile oferite
Care este orasul din Romania unde BMW ar putea sa deschida o noua fabrica

×
Subiecte în articol: Dacia Logan 2 Renault Mioveni-Pitesti low cost