x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Renault Clio F1

Renault Clio F1

de Sebastian S. Eduard    |    05 Iun 2009   •   00:00
Renault Clio F1

Are o denumire luuungă. Îi zice "Renault Clio F1 Team R27" şi face parte dintr-o serie specială. Şi este, într-adevăr, o maşinuţă specială. Extrem de puternică şi rigidă, cu o cutie cu trepte foarte scurte, R 27 te îndeamnă la prostii. Lucru pe care îl vei regreta cu siguranţă, pentru că maşinuţa asta nu s-a născut pentru traficul din Bucureşti.

În final, concluzia va fi următoarea: şi dacă mergi eutanasiat în coloană, şi dacă faci floricele prin trafic - tot aia este - aşa că măcar să-i dăm bătaie că este o maşină sport. Doar ai de-a face cu un motor de 2,0 litri aspirat din care francezii au stors şi ultimul căluţ putere!

Designul exterior este impresionant. Ai senzaţia că ai de-a face cu o maşină gata tunată căruia nu mai ai cum să-i adaugi nici un element în plus. Culoarea galben Sirius îţi taie respiraţia. La interior, scaunele Recaro şi volanul sport fac legea şi aproape te fac să uiţi că faţa DVD-playerului arată ca la orice Clio de serie. Adică obişnuit...

Noi am testat
Motorizare: 2.0 L 16V/200 CP
Acceleraţie: 0-100 km/h:6,9 s
Viteza maximă: 215 km/h
Cutie: 6+1
Consum mediu: 8,4 l/100km

 

News
PREMIU PENTRU DESIGN. Mazda continuă să lanseze modele cu un design foarte atrăgător, fapt dovedit din nou recent, când noua Mazda3 s-a clasat pe primul loc în concursul AutoBild Design Awards 2009, în categoria modelelor de clasă mică şi compactă - cele mai mari şi mai relevante segmente pentru piaţa europeană. Concursul a atras voturile a 200.000 de cititori din 27 de ţări europene. Aceştia au punctat designul exterior al modelelor intrate în concurs, în funcţie de clasele de mărime. În cadrul AutoBild Design Awards 2009, în România, noua Mazda3 s-a poziţionat pe locul doi în segmentul modelelor mici şi compacte.

5 STELE PENTRU HYUNDAI I20. Hyundai i20 a câştigat scorul maxim de cinci stele în prima rundă de teste pentru vehiculele din segmentul B. Euro NCAP a anunţat că modelul i20 cu cinci uşi s-a descurcat excepţional de bine în toate cele patru categorii ale noului sistem de evaluare - grad de ocupare pentru adulţi, protecţia copilului, protecţia şi siguranţa pietonilor şi sistemele de siguranţă.

De asemenea, i20 a câştigat şase puncte dintr-un maxim de şapte posibile la categoria siguranţă, primind note maxime pentru sistemul de avertizare sonoră de necuplare al centurii de siguranţă şi pentru sistemul de control electronic al stabilităţii (ESC). Euro NCAP pretinde ca 85% din volumul de maşini puse spre vânzare să fie echipate cu ESC la nivelul standard, pentru a se încadra în categoria vehiculelor de cinci stele.

×
Subiecte în articol: auto