x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Antena 1, lider de audienţă în a doua zi de Paşti

Antena 1, lider de audienţă în a doua zi de Paşti

22 Apr 2014   •   15:35
Antena 1, lider de audienţă în a doua zi de Paşti

Şi a doua zi de Sărbătoare a fost extraordinară pentru Antena 1, Observatorul dimineţii, Neatza cu Răzvan şi Dani, filmul „B.D. în alertă”, Observatorul orei 13, reluarea „Te cunosc de undeva!”, Acces Direct, Chef de râs şi filmul „Asterix şi Obelix” impunându-se ca lider de audienţă. Prezenţi în număr mare în faţa televizoarelor, românii au impus postul din Băneasa în fruntea clasamentului de audienţă, atât în rândul publicului urban, cât şi pe segmentul naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.6% şi o cotă de piaţă de 14% la nivelul targetului all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 3% rating şi 11.5% cotă de piaţă.

    Urban all
 
  Channels
 
Rtg%
 
Shr%
 
Rtg(000)
 
Whole Day (02:00-26:00)
 
Antena 1
 
3.6
 
14
 
366
 
Pro TV
 
3
 
11.5
 
301
 


Dimineaţa a început în forţă la Antena 1, Observatorul dimineţii şi filmul „B.D. în alertă” impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât la nivelul targetului comercial 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Românii au urmărit în număr foarte mare primul buletin de ştiri al zilei la Antena 1, Observatorul dimineţii adjudecându-şi prima poziţie în topul audienţelor, cu un rating mediu de 2.3% şi 25.4% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv, în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, înregistra doar 1.5% rating şi 17.3% cotă de piaţă.

    18-49 Urban
 
  Channels
 
Rtg%
 
Shr%
 
Rtg(000)
 
Observatorul diminetii (06:00-07:52)
 
Antena 1
 
2.3
 
25.4
 
115
 
Pro TV
 
1.5
 
17.3
 
79
 


Ediţia specială „Neatza cu Răzvan şi Dani” a fost şi ea preferata telespectatorilor, ocupând prima poziţie în clasamentul audienţelor, atât pe targetul urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri în intervalul difuzării matinalului 3.2% rating şi 14.4% cotă de piaţă.

    Urban all
 
  Channels
 
Rtg%
 
Shr%
 
Rtg(000)
 
Neatza cu Razvan si Dani (07:53-10:59)
 
Antena 1
 
3.2
 
14.4
 
318
 
Pro TV
 
3
 
13.6
 
301
 


Ziua a continuat în forţă cu Observatorul orei 13 şi reluarea transforming show-ului „Te cunosc de undeva!”, ambele conducând detaşat clasamentul de audienţă, la nivelul tuturor targeturilor relevante.

Simona Gherghe a fost şi ea preferata telespectatorilor în zi de Sărbătoare, Acces Direct impunându-se ca lider de piaţă atât pe segmentul urban, cât şi la nivel naţional.

    Urban all
 
  Channels
 
Rtg%
 
Shr%
 
Rtg(000)
 
Acces direct (16:52-18-59)
 
Antena 1
 
3.9
 
11.7
 
395
 
Pro TV
 
3.1
 
9.3
 
315
 


Românii au ales să îşi încheie ziua tot în compania Antenei 1, într-o notă umoristică, cu o serie de cuplete umoristice în stilul marilor comici Nae Lăzărescu şi Vasile Muraru. În semn de prietenie şi respect profund, Vasile Muraru a început seara cu un omagiu adus partenerului său de scenă, Nae Lăzărescu, alături de care a trăit cele mai frumoase clipe pe scena Teatrului de Revistă Constantin Tănase şi nu numai. Emisiunea „Chef de râs” s-a impus ca lider detaşat de audienţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.

    Urban all
 
  Channels
 
Rtg%
 
Shr%
 
Rtg(000)
 
Chef de ras (20:29-22:45)
 
Antena 1
 
7.3
 
14
 
740
 
Pro TV
 
6.5
 
12.4
 
655
 


În minutul de aur, 22:20, aproape 2 000 000 de telespectatori urmăreau programul oferit de Valentina Fătu şi Vasile Muraru, mult peste dublu faţă de cei care urmăreau atunci Pro TV.

Minut de aur National
 
Antena 1
 
Pro TV
 
Timebands
 
Rtg%
 
Share
 
Rtg(000)
 
Rtg%
 
Share
 
Rtg(000)
 
22:20
 
10.5
 
21.1
 
1949
 
4.3
 
8.7
 
803
 


×