Povestea Juke-R a început în Dubai în ianuarie 2012 când a fost prezentat ca un concept. "Copilul rebel” Nissan a devenit rapid o legendă, chiar dacă nu a fost niciodata gândit pentru producţia de serie. Cu o structura de GT-R modificată, plasată sub o caroserie Juke, modelul R era impresionant. Devenind o senzatie pe YouTube, fanii Juke-R au crescut exponential – mai mult de 5.000.000 de vizionari ale clipurilor cu Juke-R au fost înregistrate până în prezent. Aşa a început povestea modelului de producţie de serie. Darren Cox, Brand Director la Nissan, explică: "Oamenii s-au îndrăgostit de Juke-R în Dubai – primeam oferte pentru modelul concept pe stradă! Nu puteam să dezamăgim asemenea fani dedicaţi, aşa că, având trei oferte serioase pe masă, am hotărât să construim o serie limitata Juke-R”.
Juke-R foloseste trenul de rulare şi suspensia supermaşinilor Nissan GT-R, alături de specificatiile FIA pentru sistemele de protecţie. Mulţumită expertizei de la Centrul Tehnic European Nissan (NTC-E), modelul de serie este chiar mai puternic decât conceptul, oferind 545CP cu motorul cu două turbine de 3,8 litri. Performanţa uluitoare este asigurată, modelul atigând 100 km/h în numai 3,0 secunde, viteza maximă ajungând la 275km/h.
Juke-R este acum în drum spre primul său client, lăsând loc pentru producţia exemplarului nr 2. Preţul final depinde de specificatiile dorite de fiecare cumparator, însă preţul de pornire pentru Juke-R este de 500.000 Euro!