Jurnalul.ro Timp liber Fashion 3 provocări cu care se confruntă profesioniștii din domeniul beauty

3 provocări cu care se confruntă profesioniștii din domeniul beauty

Profesioniștii din domeniul beauty întâlnesc în fiecare zi diferite obstacole determinate fie de evoluția internetului, fie de timpul din ce în ce mai limitat al clienților. Tacticile și instrumentele potrivite îi ajută însă să privească fiecare nouă încercare ca pe o oportunitate de evoluție.

MERO, prima platformă de promovări online, a ajutat peste 800 de profesioniști din domeniul beauty să transforme problemele înâlnite în adevărate oportunități.

Top 3 provocări cu care se confruntă prefesioniștii:

 

1. Clienții sună în timp ce profesionistul își desfășoară activitatea sau după program

 

 

Un simplu apel telefonic îți poate distrage atenția foarte ușor ceea ce înseamnă că activitatea pe care o desfășori va fi întreruptă, iar programările se vor decala. 

 

Totodată, peste 50% dintre programări se fac în afara orelor de lucru, ceea ce înseamnă că profesioniștii sunt deranjați în timpul lor liber sau pierd anumite programări pentru că nu răspund la telefon.

 

Platforma de programări online reprezintă cel mai bun instrument care te va ajuta să câștigi timp. Clienții tăi se programează oricând, la orice oră din zi și din noapte, iar tu poți consulta toate detaliile de pe orice device, atunci când timpul îți permite.

2. Clienții uită să vină la programare

 

 

 

Programul din ce în ce mai încărcat al clienților îi determină să uite de programările rezervate, iar schimbările apărute în ultimul moment îi împiedică uneori să ajungă la programare. Acest lucru presupune pierderea unor programări și implicit a profitului.

 

Mesajele și notificările de reamintire a programărilor te vor ajuta să scazi numărul de programări anulate și de clienți care nu mai ajung la timp. Clienții tăi vor primi mesaje pe numărul de telefon și notificări prin intermediul aplicației cu toate detaliile programării, fiind nevoiți să confirme sau anuleze rezervarea în timp real.

 

3. Lipsa programărilor care să ocupe toate locurile disponibile

 

 

Promovarea afacerilor în mediul online a devenit necesară pentru profesioniștii din domeniul beauty care doresc să obțină cât mai multe programări, precum și profit. Atunci când nu ești vizibil în mediul online pentru publicul tău țintă, acestuia îi va fi captată atenția de către competitorii care desfășoară deja campanii de promovare online.

 

MERO te va ajută să îți promovezi afacerea în mediul online prin intermediul campaniilor de Facebook și Google. Lunar, prin intermediul platformei MERO se fac  peste 60 000 de programări online. 

 

Alătură-te și tu celor mai bine cotați profesioniști din domeniul beauty și transformă fiecare provocare în oportunități pentru tine și afacerea ta. 

Sursa foto: mero.ro

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri