Formate extraordinare, cumpărate cu bani mulți, care au durat în străinătate zeci de ani, la noi s-au consumat în două sezoane. Cu un public extrem de atent la fiecare eveniment, realizatorul emisiunii „Secvenţial”, Adrian Ursu, previzionează că, în 2016, în media, se vor întâmpla următoarele:
1. Va avea loc o creştere a interesului publicului faţă de ştiri, şi din cauză că este an electoral la noi, la români, dar şi pentru că se petrec tot felul de evenimente importante şi crize externe.
2 . În ciuda primului punct, va scădea calitatea actului jurnalistic. În încercarea de a vulgariza informaţia, multe medii au trecut bariera spre superficialitate, stil bombastic, tabloid exagerat şi lipsa oricăror criterii deontologice.
3. Conţinutul online va depăşi suma informaţiei livrate în ultimii ani. Prin diversificarea canalelor de transmitere, de la site-uri şi bloguri, cum era până acum, spre noile reţele de socializare şi mijloace de împrăştiere a imaginii şi conţinutului, se generează, probabil, pentru prima dată, mai mult conţinut propriu original decât share-ul de până acum pe subiecte preluate din presa tradiţională.