„Este o piaţă a vânzărilor. Bani sunt în piaţă. Dacă te uiţi la nivel de companii, Bursa este tot mai mult o alternativă, sunt foarte multe companii care s-au gândit la Bursă, fie o listare de acţiuni, fie obligaţiuni, băncile vor să dea bani în piaţă“, a spus Şerban Roman la ZF Live.
România se află pe un trend de creştere superior statelor din regiune, dar vine cu un risc macroeconomic mai ridicat faţă de Polonia, de exemplu, o ţară unde şi businessul antreprenorial este mult mai activ la export. Apar însă şi la nivel local semne că antreprenorii locali sunt pregătiţi să facă pasul spre pieţele internaţionale, iar acest lucru schimbă şi percepţia investitorilor faţă de ceea ce găsesc în România.
Printre sectoarele „fierbinţi“ în zona de M&A rămân IT-ul, serviciile medicale, energia, mai ales zona de regenerabile şi e-commerce-ul.
(sursa: Mediafax)