Etapa semifinalã a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Comorilor se apropie de final, iar cursa pentru marele premiu oferit în Taipei devine tot mai strânsã. În ediţia difuzatã asearã la Antena 1, care a stabilit un nou record de audienţã la nivelul categoriei divertisment – reality show, fiind cel mai bun produs de acest timp din România, concurenţii au fost nevoiţi sã facã faţã unei noi provocãri gastronomice: sã consume din specialitãţile chinezeşti – gât de raţã şi ou vechi de 100 de ani. Tot în ediţia de asearã, Gina le-a pus la grea încercare condiţia fizicã, aceştia fiind nevoiţi sã urce sute de trepte cu un butoi de vin în spate. Jocul de amuletã desfãşurat pe o insulã taiwanezã a fost câştigat de cãtre Speak şi Ştefania, în urma unei lupte strânse, care le-a pus la bãtaie cunoştinţele de canotori şi memoria vizualã.
Ediţia difuzatã luni, 13 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât recordul de audienţă, înregistrând cele mai mari cifre din toate cele trei sezoane, pe toate targeturile, la nivelul cotei de piaţã, dar şi la nivelul ratingului, pe publicul comercial. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsã între 18 şi 49 de ani.
Aşadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, şi a obţinut, pe perioada difuzării Asia Express (20:24-23:33), o audienţă medie de 13.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 38.1%, aproape triplu faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 5.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14.3%. Şi în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 10.3 puncte de rating şi 23.2% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 5.4 puncte de rating şi 12.1% cota de piaţã, în vreme ce Pro Tv ocupa cea de-a treia poziţie în clasament, cu 5.3 puncte de rating şi 11.8% cota de piaţã. Și la nivelul întregii ţări, cei mai mulţi telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audienţă cu o medie de 10.6 puncte de rating şi 22.9 cota de piaţă, în vreme ce Kanal D se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 7 puncte de rating şi 13.1% cota de piaţă. Şi de aceastã datã Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasamentul audienţelor, cu 6.1 puncte de rating şi 13.1% cota de piaţã.
În minutul de aur, înregistrat la 21:13, peste 2.2 milioane de telespectatori la nivel naţional urmãreau cu sufletul la gură aventurile celor 4 echipe în Taiwan.
Aventura pe Drumul Comorilor continuã şi azi, imediat după Observator, la Antena 1, cu noi misiuni şi încercãri pentru concurenţi. Aşa se face cã aceştia vor fi nevoiţi sã apeleze şi la cunoştinţele muzicale, trebuind sã interpreteze câte o piesã la alegere, folosind instrumente specifice unui vechi trib taiwanez. Iar pentru ca provocarea sã fie şi mai grea, juriul va fi format chiar din membrii tribului, alãturi de turiştii aflaţi atunci în zona în care s-au desfãşurat filmãrile. Provocãrile nu se vor opri însã aici, în aceastã ediţii concurenţii ajungând într-un loc spectaculos din Taiwan, un muzeu şi o fabricã de lut, unde misiunea pe care o vor avea de îndeplinit se va lãsa cu foarte multe peripeţii.
Cum şi dacã vor face faţã concurenţii acestor misiuni, dar mai ales cine sunt cele trei perechi care vor participa la cursa pentru ultima şansã, telespectatorii vor vedea în această seară, după Observator, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
|
Perioada 13 aprilie 2020 |
|