Jurnalul.ro Timp liber „Chefi la cuțite”, lider de piață pe toate categoriile de public

„Chefi la cuțite”, lider de piață pe toate categoriile de public

„Chefi la cuțite” a fost și marți seara lider de audiență, pe toate categoriile de public. O nouă serie de concurenți sosiți la jurizarea pe nevăzute i-au ținut în fața televizoarelor pe români, astfel că Antena 1 a obținut în minutul de aur atins pe publicul comercial la 22.10 un vârf de audiență de 15,8 puncte de rating și 36,7 % cota de piață. Ediția de marți, 28 februarie, a condus topul audiențelor pe toate categoriile de public, în intervalul orar în care a fost difuzată, 20.29 – 23.26. Așa se face că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 12,5 puncte de rating și 32,1 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,7 puncte de rating și 19,8 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a condus cu o audiență medie de 9,1 puncte de rating și 20,2 procente din cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6,4 puncte de rating și 14,2 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa  poziția secundă, cu 7,3 puncte de rating și 16,5 % cota de piață.

Seara de marți a adus din nou multă voie bună în platoul de la „Chefi la cuțite”. Jurații au râs împreună cu Andrei, un concurent din Iași, care le-a spus bancuri cu pitici chefilor, el însuși având o înălțime de-o șchioapă, apoi chefii au dat perucile pe pălăriile tradiționale vietnameze atunci când în fața lor a sosit o vietnameză get-beget, dar și un preparat exotic. Chef Scărlătescu a mai pierdut un pariu în fața colegilor și a fost nevoit să danseze, în vreme ce chef Dumitrescu i-a cântat, astfel că distracția a fost inclusă în meniu marți seara la „Chefi la cuțite”.  

 

 

Sursa: Kantar Media                         

Copyright: ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 28 februarie 2017                          

 

Subiecte în articol: Chefi la cuțite
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri