Jurnalul.ro Timp liber Creșteri în Whole Day și Prime Time pentru Antena 1 în luna iulie, pe publicul comercial

Creșteri în Whole Day și Prime Time pentru Antena 1 în luna iulie, pe publicul comercial

Iulie 2016 a adus aprecieri de audiență și lidership pentru stațiile Grupului Intact pe intervale orare importante comparativ cu aceeași lună a anului trecut.

  • Pe targetul 18-49 Urban: “Antenele” sunt lider în Day Time și au creșteri de audiență pe întreaga zi, precum și pe segmentul Morning.
  • La nivelul populației urbane, posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe întreaga zi, în Day Time și Access. Creșteri ale audienței, comparativ cu luna iulie 2016, sunt în Whole Day (întreaga zi), Prime-Time, Morning și Access.
  • La nivel național, televiziunile Grupului sunt pe primul loc în Whole Day, Day Time și Access, înregistrand aprecieri față de luna iulie 2015 pe patru intervale orare, inclusiv Whole Day și Prime Time.

Antena 1

  • Target 18 – 49: are aprecieri ale audienței pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv Whole Day (+7%), și Prime Time (+3%) .  Antena 1 este lider în Day Time,(interval orar în care se difuzează emisiunea Mireasă pentru fiul meu precum și ediții de știri marca Observator). În top trei emisiuni ale stației, se află Temptation Island - Insula iubirii, Poftiți pe la noi: Poftiți de vă iubiți (rerun), Fantastic Show și Plasa de stele. De menționat este că Insula Iubirii are o creștere de 14% față de primul sezon. Antena 1 a fost singurul post generalist care a avut producții create special pentru vară.
  • Target All Urban: este lider în Day Time și Access și înregistrează creșteri ale audiențelor pe majoritatea sloturilor orare, între care Whole Day (6%) și Prime Time (2%).
  • Target National: este lider în Day Time și Access și înregistrează creșteri ale audienței inclusiv în Whole Day (7%) și Prime Time (9%).
  • În luna iulie, www.a1.ro a avut 4.648.843 clienți unici.

Antena 3

  • Target: 18+ Urban: Conduce în continuare în clasamentul televiziunilor de știri pe cele mai multe intervale orare, printre care și în Whole Day și Prime-Time. Cele mai urmărite show-uri ale stației în luna iulie au fost: Sinteza zilei, Exces de putere și Q & A.
  • În luna iulie, www.antena3.ro a avut 3.642.538 clienți unici.

Antena Stars

  • Target 18 – 49: Cele mai urmărite emisiuni ale stației, în luna iulie, au fost: Star la mare fitza, Agentul VIP și Star Matinal e pe val. Trei dintre emisiunile statiei au înregistrat creșteri semnificative de audiență de la un la altul: Star News (+27%), Star Chef (+19%) și Dincolo de aparențe (+4%).

 

Happy Channel

  • Target 18 – 49, femei din mediul urban: Înregistrează creșteri semnificative de audiență pe majoritatea intervalelor orare, între care Whole Day (64%), Prime Time (67%), Morning (420%). Happy Channel este lider de audiență in intervalul dimineții, pe nișa din care face parte. Cele mai urmărite producții ale stației au fost, în luna iulie, Prizoniera dragostei, Suits (Costume) și Inima ta e a mea. Prizoniera dragostei este, de asemenea, lider de audiență pe intervalul de difuzare, înregistrând o audiență aproape dublă comparativ cu principalul competitor, Acasă TV.

ZU TV

  • Target: 15 – 34 Urban: Înregistrează creșteri de audiență în Morning (33%). Cele mai urmărite show-uri ale stației în luna iulie au fost: Morning ZU, Bobiceag și duba de artiști și Most Wanted.

Peste nouă milioane de telespectatori  au urmărit, în Whole Day, timp de cel puțin un minut, televiziunile Grupului Intact. Aproximativ șase milioane de români au văzut emisiunile Antenelor  în Prime-Time, timp de cel puțin un minut.

Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Luna analizată: lulie 2016

Perioada cu care se face comparație: Iulie 2015.  

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri