Noul X5, cel mai vândut SUV premium din istorie cu o cifră de aproximativ 2,2 milioane de exemplare, aduce odată cu cea de a patra generaţie tehnologie autonomă, un interior refacută şi un design exterior mai sportiv. X5 permite o personalizare a maşinii astfel că poţi obţine sportivitate unui Cayenne şi capabilităţile off-road ale unui Land Rover. Asta pentru că e capabil să schimbe garda la sol care poate fi coborâtă sau urcată cu până la 80 de mm şi pentru că poate avea supensie adaptativă pe arcuri de oţel, pe pernă de aer sau cu diferenţial M pe puntea spate. Interiorul a fost redesenat, iar interacţiunea cu maşina se poate face prin gesturi, voce, touch sau butoane. Dispalyul central este acum mult mai mare, de 12,2 inchi, iar bordul este total schimbat şi permite perosnalizare. Există elemente care accentuează luxul, cum ar fi schimbătorul de viteze care are o nucă dintr-o sticlă Swarovski prelucrată manual. Dar poate cea mai spectaculoasă tehnologie este cea care permite mersul automat cu spatele pe o distanţă de 50 de metri, maşina reuşind să copieze fidel drumul făcut cu faţa, chiar şi în spaţii foarte strânse.