Concernul Fiat-Chrysler se află în centrul ultimului scandal din seria Dieselgate. Ministerul Transporturilor din Germania acuză existenţa unor dispozitive de trucare a emisiilor montate pe modele Fiat. Oficialii germani s-au abţinut de la a da informaţii suplimentare, însă publicația germană Der Spiegel anunţă că o serie de teste recente au indicat că Fiat 500X avea un sistem de tratare a emisiilor care se dezactiva la 90 de minute după începerea testelor, în condițiile în care testele standard durează circa 20 de minute. "Nu suntem în măsură să comentăm validitatea sau acuaratețea documentelor interne ale Autorității Federale de Transport din Germania sau ale unor teste de emisii pe care nu le-am văzut", au contracarat oficialii Fiat care au ţinut să adauge că modelul 500X a trecut fără probleme testele de emisii poluante. Judecătorii de instrucţie de la Paris au deschis şi ei o anchetă pentru a vedea dacă Fiat-Chrysler a folosit dispozitive de control care să păcăleasca testele de emisii, informează AFP.