Jurnalul.ro Auto KTM RC 8C domină concurența pe circuit și instaurează autoritatea oranj la grila de start

KTM RC 8C domină concurența pe circuit și instaurează autoritatea oranj la grila de start

KTM RC 8C este, probabil, una dintre cele mai avansate „arme” pentru a decima timpii pe tur, instaurând autoritatea portocalie la grila de start. Producătorul din Austria a realizat doar 100 de astfel de motociclete Supersports, pentru utilizare exclusiv pe circuit. Acest model în ediție foarte limitată se remarcă prin featurile unice de care dispune și este gândit special pentru riderii ambițioși, dornici de viteză și care doresc să-și afirme potențialul în competițiile de profil.

Descoperă întreaga gamă de motociclete KTM, alături de echipamente moto de protecție competitive, ce provin de la cele mai renumite branduri în domeniu.

Performanță fără compromisuri

Motocicleta KTM RC 8C a fost dezvoltată și construită în parteneriat cu Kramer Motorcycles și se bazează pe un șasiu proiectat pentru curse, având ca obiectiv principal pilotarea 100% pe pistă. Caracteristicile de performanță și de utilitate nu au fost neglijate, iar vehiculul de față, cu o greutate de 140 kg, nu are egal pe piață. Modelul din familia KTM dispune de un cadru trellis din oțel crom molibden, realizat cu inginerie și precizie, cu finisaje manuale pentru a fi ultra rigid, precis și ușor. Asemenea celor mai impunătoare și de succes motoare pentru racing, RC 8C oferă multiple setări care permit ajustarea la nivelul cadrului. Controlul și stabilitatea îmbunătățite reprezintă atuuri importante pentru a devansa concurența.

Brațul basculant din aluminiu asigură echilibrul perfect între agilitate și stabilitate la rularea cu viteze ridicate. De asemenea, bascula beneficiază de protecție integrată în eventualitatea unei prăbușiri a motocicletei. Cu un nivel înalt de rafinament, suspensia deține doar cele mai bune componente WP Pro și a fost asamblată manual în cadrul unui departament special la sediul WP, același loc care a servit și pentru asamblarea suspensiei de la modelul KTM RC16.

Suspensia ajustabilă complet WP APEX PRO 7543 cu furcă 43 mm pe față are un pedigree care vorbește de la sine și a fost dezvoltată pe baza expertizei acumulate pe parcursul competițiilor internaționale. Este special concepută pentru curse și este fabricată din materiale ușoare din aluminiu. Setările individuale pentru rider pot fi, de asemenea, rafinate și tunate.

Transferul eficient al puterii la sol se datorează dotării cu amortizorul reglabil WP APEX PRO 7746. Suspensia livrează precizie maximă și feedback direct pentru ore nesfârșite de racing. Rezervorul de 16 litri vine integrat în subcadrul spate și șa, în ideea centralizării greutății. În plus, rezervorul a fost gândit să fie ușor de golit, printr-un singur click, lucru ce permite măsurători fără erori ale consumului de combustibil pe circuit și facilitează transportul sau mentenanța.

 

Componente premium

KTM RC 8C este o motocicletă construită manual și deține componente de nivel premium: roți forjate Dymag, anvelope Pirelli Diablo și cele mai bune părți pentru frâne de la Brembo. Jantele din aluminiu ușoare Dymag UP7X - 3.5” x 17” pe față și 6” x 17” pe spate - asigură accelerare optimă și manevrabilitate crescută, fiind potrivite pentru utilizarea pe circuit. Sunt și foarte practice, fiind ușor de montat și demontat. Frâna față pe discuri 2 x Brembo Stylema Monobloc, etrier cu 4 pistoane, 290 mm și frâna spate pe disc, etrier cu două pistoane, 230 mm asigură putere de stopare superioară atunci când ai nevoie.

Motorul LC8c cu care vine echipată motocicleta KTM RC 8C este ultra potent, ușor și compact. Unitatea 128 CP 8889 cc se găsește și pe modelul KTM 890 Duke R. Beneficiul folosirii unui motor de producție constă în mentenanța facilă și disponibilitatea părților, fără a sacrifica performanța.

Subiecte în articol: KTM RC 8C
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri