Mircea Badea a comentat în emsisiunea „În Gura Presei” un articol din Ziarul Fianciar, despre câți bani s-au încasat în cluburile din Mamaia.
„În cea mai puternică acţiune pe care a realizat-o până acum pe litoral cu ocazia vacanţei de 1 mai, ANAF a pus câte un om la casă în cele mai mari 16 cluburi din Mamaia, iar sumele fiscalizate declarate au fost de 17,3 mil. lei, afirmă surse oficiale.
În cele mai mari trei cluburi dintre acestea, încasările au fost de 14,3 mil. lei, iar în cel mai mare dintre cluburi numai duminică, 29 aprilie, au fost încasări de 1,28 mil. lei. În acţiunea de control de anul trecut, sumele declarate în vacanţa de 1 mai la trei cluburi monitorizate au fost de 1,2 mil. lei. În 2016 au fost şapte cluburi monitorizate cu sume fiscalizate totale de 441.000 de lei, iar în 2015 au fost nouă cluburi monitorizate, cu sume fiscalizate de 1,47 mil. lei.
Toate aceste cluburi sunt doar în Mamaia. Conform surselor citate, cea mai scumpă sticlă de şampanie despre care mass-media a scris că s-ar fi vândut într-unul din cluburi cu 100.000 de euro ar fi fost de fapt o acţiune de marketing”, scrie Ziarul Financiar.
„3.7 milioane de euro, 16 cluburi, nu-s puțini bani, dar nu mă dă nici pe spate să zic wow. Mulți bani, dar stați că se vehiculau niște sume atronomice. (...) În cel mai mare club, 270.000 de euro încasări. Au și cheltuieli. Ca să-l aduci pe Gianluca Vacchi da-i mormănoiul. Asta ce vorbim noi sunt încasări, nu profit. Nu e nici pe departe cum era din PR acum câteva zile. Fiscul spune că nu s-a vândut nicio sticlă de 100.000 de euro. Ce șoc. Mai ales pentru jurnaliștii care au înghițit gogomănia cu tot cu cârlig. V-am spus de atunci că e PR doar pentru a da o imagine dezirabilă pentru copiii de bani gata: Să fim și noi acolo. Absolut previzibil pentru că altfel ar fi apărut bonul fiscal. Deci am avut dreptate”, a comentat realizatorul. ANTENA 3