Jurnalul.ro Ştiri Observator (P) Ce schimbari trebuie sa aplice firmele pentru a avea angajati motivati

(P) Ce schimbari trebuie sa aplice firmele pentru a avea angajati motivati

Pe masura ce competitia companiilor pentru angajati bine pregatiti si activi a crescut, retentia angajatilor la locul de munca a devenit o problema in plus de gestionat. Sentimentul de a fi apreciat este in topul celor trei elemente care determina implicarea la locul de munca, iar unul dintre motivele principale pentru care un salariat isi paraseste locul de munca este absenta pachetului extra salarial.

Atunci cand ne raportam la angajatii romani, acestia plaseaza tichetele de masa in topul beneficiilor extra salariale pe care si le doresc. Astfel, 79% dintre salariatii romani afirma ca isi doresc tichete de masa. Tichetele de masa functioneaza pentru angajati ca un dar si ca un stimul. Acestea le cresc puterea de cumparare pentru achizitionarea de produse alimentare si le faciliteaza accesul la o retea considerabila de magazine.  In plus, salariatii isi pot folosi tichetele de masa pentru a lua pranzul, acestea fiind acceptate de un mare numar de restaurante, dar si companii de catering. In mod obisnuit, posibilitatea de a lua pranzul impreuna sporeste spiritul de echipa si atasament, ceea ce inseamna un colectiv mai unit si mai eficient.

Sistemul de achizitionare si implementare a tichetelor este extrem de simplu, iar echipa Up Romania are cele mai eficiente servicii.  Pentru angajatori, folosirea tichetelor de masa este la fel de benefica. In primul rand, statul sprijina o astfel de masura prin deduceri fiscale considerabile, o companie putand economisi pana la aproximativ 40% prin faptul ca tichetele de masa au 0% contributii sociale si patronale. Astfel, un angajator are costuri mult mai mici cu venitul brut la acelasi venit net acordat.

Utilizarea tichetelor de masa ca beneficiu extra salarial poate constitui astfel o optiune financiara, dar si umana de recompensare, recunoastere si stimulare a angajatilor care, in mod cert, se va reflecta si in performanta si implicarea acestora.

Cu o prezenta de peste 14 ani in Romania, compania ofera celor peste 20.000 de societati client diverse instrumente de motivare si recompensare materializate in: tichete si carduri de masa Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanta Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru gradinita si tichete de cresa Chèque Bébé.

Alaturi de avantajele fiscale oferite, tichetele Up Romania sustin diversificarea pachetului de extra beneficii, stimuleaza si fidelizeaza angajatii si cresc puterea de cumparare pentru 700.000 de beneficiari. Prin obiectivele sale, Up Romania isi desfasoara activitatea sub imboldul promovarii unei vieti simplificate, iar aceasta inseamna o atitudine deschisa fata de clienti si parteneri, responsabilitate si adaptabilitate la nevoile lor. Totul pentru a simplifica interactiunile, procesele si deciziile acestora.

Up Romania, fosta Chèque Déjeuner, face parte din Grupul Up, o companie internationala, independenta si solida care este prezenta in 17 tari si are o experienta de peste 50 de ani in domeniul furnizarii de produse și servicii pentru motivarea si fidelizarea angajatilor, recompensarea si stimularea vanzarilor, precum si instrumente pentru sustinerea programelor si proiectelor sociale.

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri