Jurnalul.ro Sport eXtrasport Publicitate: Grupurile de criptomonede ocupă cele mai bune poziții la Super Bowl

Publicitate: Grupurile de criptomonede ocupă cele mai bune poziții la Super Bowl

Cumpărătorii de media s-au grăbit să rezerve sloturi pentru confruntarea de duminică dintre Los Angeles Rams și Cincinnati Bengals - în contrast cu evenimentul de anul trecut, când fanii au fost avertizați să nu organizeze petreceri din cauza îngrijorărilor legate de coronavirus, iar audiența a scăzut la cel mai redus nivel din 2007 încoace.

Bombardamentul de marketing din timpul celui mai important meci de fotbal american va include pentru prima dată spoturi ale Crypto.com, Coinbase și FTX, oferindu-le șansa de a promova tranzacțiile cu criptomonede în fața unei părți considerabile a populației americane.

În același timp, mai mulți advertiseri tradiționali se vor întoarce - inclusiv Budweiser, care anul trecut a evitat să difuzeze o reclamă în timpul meciului pentru prima dată din 1983 și a făcut în schimb o donație pentru o inițiativă în domeniul vaccinării.

Suma pe care radiodifuzorul NBC a declarat că unele companii au plătit-o pentru un spot de jumătate de minut a fost cu 25% mai mare decât media de 5,6 milioane de dolari de anul trecut, potrivit cercetătorilor de la Kantar.

NBC a declarat că se așteaptă ca ziua de duminică să fie "cea mai mare zi cu cele mai mari venituri din istoria presei sportive din SUA", generând cel puțin 500 de milioane de dolari în vânzări de publicitate combinate pentru cele două evenimente.

Printre noii veniți se numără și bursa de criptomonede FTX. Președintele său din SUA, Brett Harrison, a declarat că reclamele fac parte din strategia companiei de a face monedele digitale "universal atractive".

Pasionații de criptomonede "reprezintă doar o mică parte demografică în comparație cu baza totală de utilizatori potențiali", a spus el. Planurile FTX includ nu doar un slot de un minut, ci și o ofertă gratuită de bitcoin care să coincidă cu spotul publicitar.

Sloturile de la Super Bowl sunt printre cele mai agresive exemple de până acum ale puterii de marketing în creștere a sectorului și ar putea intensifica apelurile pentru o reglementare mai strictă a modului în care platformele promovează astfel de tranzacții în rândul utilizatorilor obișnuiți.

Crypto.com a obținut recent drepturile de denumire a unui alt stadion din Los Angeles și a difuzat reclame în timpul sezonului Ligii Naționale de Fotbal american, în care Matt Damon proclama că "norocul îi favorizează pe cei curajoși".

Cererea de publicitate pentru Super Bowl din acest sector a ajutat la compensarea slăbiciunii relative a companiilor din alte sectoare, cum ar fi cel al călătoriilor, a căror redresare este îngreunată de pandemia persistentă.

Spațiile publicitare TV au devenit mai scumpe, în ciuda unei tendințe de scădere pe termen lung a audienței. Numărul persoanelor cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani care urmăresc meciul a scăzut timp de nouă ani consecutivi, potrivit Sports Media Watch.

Cu toate acestea, într-o eră a mesajelor digitale specifice, directorii de publicitate au declarat că atât mărcile nou-venite, cât și clienții de bază sunt pregătiți să plătească pentru o oportunitate unică de a atrage atât de mulți spectatori.

Telespectatorii Super Bowl au un nivel de implicare extrem de neobișnuit cu reclamele, un fenomen cultural care pentru unii prezintă un interes mai mare decât jocul în sine. Mai mult de patru din cinci respondenți la un sondaj Morning Consult publicat în această săptămână au declarat că au acordat fie "multă", fie "o anumită" atenție reclamelor.

(sursa: Mediafax)

Subiecte în articol: super bowl
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri