Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) lansează, începând de sâmbătă, două noi platforme de comunicare, şi anume informare rapidă prin Twitter şi consultare pe Forum.
Conform unui comunicat remis, AGERPRES, de sâmbătă, călătorii care urmăresc contul de Twitter al Regiei vor cunoaşte în timp util toate modificările de trasee, întârzierile sau blocajele în trafic ale vehiculelor RATB şi pot opta pentru utilizarea unor rute sau mijloace de transport alternative.
Pentru aceasta, călătorii trebuie să urmărească mesajele trimise de pe contul de Twitter al RATB @Clienti_ratb (adresa de Internet http://twitter.com/Clienti_ratb). RATB a mai creat un cont de Twitter (http://twitter.com/RATB_), destinat instituţiilor, companiilor sau organizaţiilor interesate de activitatea Regiei.
Tot din 9 aprilie, operatorul bucureştean de transport va lansa pe website-ul propriu secţiunea de dezbateri intitulată Forum (www.ratb.ro/forum), unde cei interesaţi se pot înscrie şi pot transmite mesaje, sugestii sau pot discuta diverse subiecte. Forumul va fi, totodată, o platforma importantă de dezbatere publică a deciziilor pe care RATB le va lua.
Citeşte şi Cât a pierdut RATB, în 2015, din cauza actelor de vandalism
"Accesul la aceste servicii se face în mod foarte uşor de pe versiunea de mobil a website-ului www.ratb.ro, precum şi de pe varianta de desktop. Ele fac parte dintr-un pachet mai larg de măsuri, prin care RATB doreşte să ofere, în limita bugetului restrâns, servicii de calitate şi să îşi dovedească ataşamentul faţă de clienţii săi", se menţionează în comunicat.
Sursa: AGERPRES