Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situaţie care a stat la baza reclamaţiei, RAR propune o modalitate alternativă de soluţionare a litigiilor cu operatorii economici autorizaţi tehnic RAR, care poate salva tuturor timp şi resurse: concilierea.
Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control şi să gestioneze speţa, situaţie care necesită mai mult timp, echipele RAR-DSP pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent şi reclamat. O soluţie eficientă şi aplicată care salvează tuturor timpul şi resursele de orice fel.
Pe site-ul www.rarom.ro, la secţiunea „petiţii şi reclamaţii operatori economici” se poate opta pentru Conciliere! Cei care preferă varianta amiabilă, atunci când fac o reclamaţie, vor bifa căsuţa: „Da, vreau conciliere!” şi inspectorii RAR vor acţiona în cel mai scurt timp. RAR va contacta părţile implicate şi va media litigiul, astfel încât să se găsească şi să se implementeze cea mai bună soluţie de rezolvare a problemei.
Soluţia menţionată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activităţile din piaţa auto ce ţin de reparaţii care sub o formă sau alta au încălcat legea, scrie Ziarul Financiar.
(sursa: Mediafax)