Clienţii VW trag şi după remedirea problemelor legate de scandalul Dieselgate. Remedierea în service a softului mincinos a avut ca efect o alterare evidentă a caracteristicelor maşinilor vizate. Astfel, mai mulţi clienţi susţin că după corectarea erorilor au parte de scăderi de putere ale motorului şi creştere a consumului de carburnat. Mai mult, în unele cazuri au apărut şi opriri subite ale motorului. Un britanic posesor de Audi A5 a remarcat o scădere de cuplu de aproape 90 Nm atunci când turaţia ajunge la 2.000 rpm. După ce turaţia depăşea 2600 rpm, lucurile păreau că revin la normal. Un alt client a remarcat că în cazul unui motor de 2 litri montat pe un VW Tiguan puterea a scăzut drastic între 1000 şi 2000 rpm. Un posesor de Seat Exeo a constatat o creştere cu circa 10% a consumului de carburant, concomitent cu evacuarea unui fum negru pe ţeava de eşapament. "Numărul plângerilor este mai mic de 0,02% din totalul de 540.000 de rechemări finalizate. Discutăm constructiv cu clienţii noştri, care reprezintă prioritatea noastră, iar vasta majoritate este mulţumită", susţine VW într-un comunicat.