Jurnalul.ro Timp liber Monden „Tenişii lui Iisus”, cu apă sfinţită injectată în talpă, vânduţi cu 4.000 de dolari

„Tenişii lui Iisus”, cu apă sfinţită injectată în talpă, vânduţi cu 4.000 de dolari

„Tenişii lui Iisus”, creaţi de un studio de design din New York şi care conţin în interiorul tălpilor apă sfinţită din râul Iordan, au fost vânduţi la câteva minute după ce au fost lansaţi online, cu preţul de 4.000 dolari, potrivit presei americane, citată vineri de EFE.

Studioul de design MSCHF, cu sediul în Brooklyn, a cumpărat o pereche de pantofi de sport - modelul „Nike Air Max 97” - la preţul de piaţă de 160 de dolari şi le-a oferit apoi un nou design, adăugând un crucifix aurit şi injectând apă sfinţită în talpa pantofilor.

Noii „Tenişi ai lui Iisus”, care au fost puşi în vânzare marţi la preţul de 1.425 de dolari, s-au vândut într-un singur minut, a dezvăluit directorului comercial al firmei, Daniel Greenberg, pentru postul de televiziune CBS.

Tenişii conţin în talpă apă sfinţită din râul Iordan, au fost sfinţiţi de un preot, iar designerii newyorkezi au brodat un crucifix auriu pe şireturile de la pantoful drept. Pe partea exterioară a pantofului sport a fost inscripţionat un verset din Biblie, Matei 14:25. Pe limba pantofului a fost pictată o picătură roşie, care simbolizează sângele lui Iisus.

Cumpărătorul, a cărui identitate nu a fost dezvăluită, a revândut apoi perechea cu 4.000 de dolari pe site-ul de comercializare StockX.

Potrivit MSCHF, care s-a delimitat de cea de-a doua tranzacţie, compania newyorkeză este o marcă nedefinită de abordările tradiţionale şi care îmbrăţişează spiritul contracultural, având ca scop să prezinte un nou produs în cea de-a doua şi în cea de-a patra zi de marţi din fiecare lună.

Printre proiectele sale anterioare se află „Times Newer Roman”, un nou format de litere online, cu un design inspirat din clasicul „Times New Roman”, dar cu deosebirea că fiecare literă este cu 5-10 % mai mare, ceea ce le „permite elevilor să umple mai uşor o pagină din lucrările lor”, potrivit MSCHF.

Totuşi, „Tenişii lui Iisus” sunt creaţia brandului MSCHF cu cel mai mare impact viral şi această pereche originală de pantofi sport a generat mii de comentarii online, atât pozitive, cât şi negative.

„Ne-am întrebat: «Cum ar fi o colaborare cu încălţămintea lui Iisus?» Ar trebui, desigur, să permită mersul pe apă. Cum puteam face asta? Injectând apă în talpa unei perechi de Air Max 97 şi obţinând astfel o colaborare sfântă”, a glumit Greenberg.

AGERPRES

Subiecte în articol: Tenișii lui Iisus
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri