x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Mașina transformată în difuzor

0
10 Iul 2017 - 17:10
Mașina transformată în difuzor


Compania Continental pregăteşte o adevărată revoluţie în sistemele audio folosite în automobile. Scopul este o scădere a greutăţii vehiculelor în perspectiva extinderii pe scară largă la maşinilor electrice unde fiecare kilogram în plus scade din autonomie. “În era mașinilor electrice, producătorii caută metode de reducere drastică a costurilor și a masei totale pentru a obține mai mult spațiu și un preț mai accesibil. Tehnologia noastră își propune să facă din mașină un instrument de transmitere a sunetelor. Folosim actuatori plasați în mașină, capabili să interacționeze cu anumite suprafețe ale mașinii și să genereze astfel o experiență audio 3D”, a declarat Johann Hiebl, directorul departamentului de conectivitate și infotainment Continental citat de automarket. Practic, sistemul Ac2ted Sound transformă întreaga mașină într-un difuzor. Montanții sunt buni pentru frecvențe înalte, panourile ușilor pentru frecvențe medii, iar acoperișul și partea posterioară pot acționa ca subwoofer. Continental s-a inspirat pentru dezvoltarea acestui sistem dintr-un principiu de funcționare similar celui folosit de chitară sau vioară. Renunţarea la boxele clasice reduce cu circa 22 de kg greutatea maşinii concomitent cu o creştere a spaţiului în habitaclu.

Citeşte mai multe despre:   continental

 

Serviciul de email marketing furnizat de