Antena 3 a înregistrat în primul trimestru din 2011 o creştere semnificativă de audienţă comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2010, conform datelor furnizate de Gfk România pentru publicul din mediul urban în vârstă de peste 18 ani. La nivelul întregii zile, cifrele indică în primul trimestru o creştere cu 50% a audienţei şi cu 39.1 procente a cotei de piaţă (de la 4,6% la 6,4%), în timp ce prime time-ul Antena 3 a înregistrat o creştere de 61,1% a audienţei şi 52,5% cotă de piaţă, ajungând de la un share de 4% la 6,1%. De asemenea, Antena 3 urcat în prime time pe locul 5 în top 10 televiziuni din România (faţă de locul 8 în 2010), fiind singura televiziune de nişă prezentă în prima jumătate a topului (după generalistele Pro Tv, Antena 1, TVR 1, Kanal D) şi devansând Realitatea tv, care se plasează pe poziţia 8.