Unul dintre cele mai longevive evenimente cinematografice si de advertising – ne referim aici la 'Noaptea Devoratorilor de Publicitate', actiune a brandului DaKINO – va reveni pe ecranul de la Sala Palatului. Editia 2011 a evenimentului este una aniversara (evenimentul este la a 15-a editie) si va avea loc maine, 4 iunie. 'Noaptea Devoratorilor de Publicitate' isi propune si de aceasta data sa ofere publicului romanesc cea mai lunga pauza publicitara a anului. Puteti viziona peste cinci ore de publicitate, 324 de reclame, din 50 de tari. Biletele se gasesc in reteaua Eventim: magazinele Germanos, Orange, Vodafone, Domo, librariile Humanitas si Carturesti, la Sala Palatului, online pe eventim.ro si bilete.ro. Pretul unui bilet este de 39 de lei.
Cu ocazia sarbatoririi a 15 ani de turneu, 'Noaptea Devoratorilor de Publicitate' ofera publicului o intal-nire neconventionala cu unii dintre cei mai cunoscuti art directori din publicitatea autohtona, prin difuzarea unui calup aniversar in deschiderea evenimentului.
Seara va debuta cu un numar de Stand Up Comedy cu Bobo. Din programul serii putem enumera: 'Adidas and Wolkswagen play Star Wars'; Cele mai noi spoturi ale postului de stiri francez France 24; 'Best of' reclame britanice in asociere cu Advertising Producers Association; Campania Las Vegas Tourism Office; Cele mai bune campanii sociale si umanitare; Reclame Ariel din 1970, din Franta si… Maroc; Compania olandeza de asigurari Central Beheer revine!; Cele mai scurte reclame din istorie; Faimoasele animatii Walter Lantz’ pentru Coca-Cola; Spoturi elvetiene din ’90 – prezervativele CREST; Cele mai bune spoturi din Argentina.
'Noaptea Devoratorilor de Publicitate' este un proiect care promoveaza arta advertisingului ca pe o forma neconventionala de divertisment pentru o categorie importanta de consumatori: 'the trend-setters' sau cei care aspira sa devina inovatori. Proiectul a fost conceput de Jean Marie Boursicot si a pornit de la pasiunea acestuia de a colectiona spoturi publicitare. Initial, proiectul a fost dezvoltat numai in Franta incepand cu anul 1981, rezumandu-se la difuzarea unui calup ce cuprindea cateva spoturi. Datorita cresterii
popularitatii, in 1984, 'Noaptea Devoratorilor de Publicitate' a devenit un fenomen european. In 1989, 'Noaptea Devoratorilor de Publicitate' a fost introdusa in Canada, SUA si Australia, in 1994 ajungand chiar in Asia si Orientul Mijlociu.
Prima editie bucuresteana a evenimentului a avut loc in 1995. In 1997, evenimentul isi incepe turneul prin orasele importante din Romania. Incepand din 1999, litoralul romanesc a fost si el inclus in turneu.