x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri De la an la an, Antena 2 câştigă zeci de mii de telespectatori

De la an la an, Antena 2 câştigă zeci de mii de telespectatori

28 Dec 2010   •   19:11
De la an la an, Antena 2  câştigă zeci de mii de telespectatori

144024-champania.jpgEmisiunile create special pentru Crăciunul din acest an au adus Antenei 2, în prime time, 125.000 de telespectatori, cu 25.000 mai mulţi faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009.

În 2010, cele mai mari creşteri din prime time la nivelul targetului all urban au fost înregistrate în zilele de 23 decembrie (creşteri aduse de „Agentul VIP” şi „Răi, da’ buni” în special) şi 26 decembrie („Confidenţial”, „La hanu’ lu’ Tatu”, care au înregistrat audienţe mai bune decât programele difuzate în 2009 în prime time). Emisiunea „Răi, da’ buni” de la data de 23 decembrie 2010 a înregistrat la nivelul targetului all urban o audienţă medie de 150.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 3.3%. Minutul de aur al show-ului lui Mihai Morar a fost atins la ora 20:54, când în faţa televizoarelor se aflau 276.000 de telespectatori (2.4% rtg şi 5.8% shr). În topul audienţelor postului se află show-ul „Confidenţial” de la 26 decembrie, prezentat şi realizat de Oana Turcu şi Cristi Brancu, emisiune urmărită, în medie, de 188.000 de români din întregul mediu urban. De altfel, în topul emisiunilor Antenei 2 se observă că în 2010 opt producţii proprii au avut peste 100.000 de telespectatori, spre deosebire de 2009, când doar trei au depăşit acest prag.

(Target: all urban; Sursa: GfK Romania; Copyright: ARMADATA S.R.L.; Perioada 23 dec.-26 dec. 2010/2009)

×
Subiecte în articol: arte mass-media