x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Ad’Or, sub semnul penibilului

Ad’Or, sub semnul penibilului

28 Mai 2004   •   00:00
Ad’Or, sub semnul penibilului

Organizatorii festivalului de publicitate Ad’Or au continuat sa ofere surprize neplacute. Una dintre ele a fost seminarul sustinut de Directorul Creativ de la Leo Burnett Danemarca, Claus Mollebro, pe tema „Similaritati intre piata de publicitate din Romania si cea din Danemarca.

CLAUDIA CURICI

Retete de creativitate". Vizibil incurcat de situatia in care a fost pus, adica aceea de a sustine un seminar de care habar nu avea, Claus s-a cam balbait si, colac peste pupaza, nu l-a ajutat nici tehnica. L-a salvat doar farfuria cu fursecuri ieftine pe care le-a impartit auditorului in perioadele lungi de timp in care ascultam cu totii indicatiile cu adevarat pretioase date nefericitului ce butona fara succes calculatorul.

INTARZIERE. Abia dupa vreo ora de asteptare penibila am reusit sa vedem cateva spoturi, foarte reusite de altfel, pe care Claus le-a ales pentru a oferi o mostra de creativitate nordica: simple, reale, delicioase. Numai ca nu a fost la fel de convins de asemanarea dintre acele spoturi si cele romanesti. Mai mult, cand a fost intrebat de un coleg de-al nostru daca a avut cumva un sentiment de deja-vu atunci cand a vazut conceptiile prezentate in concurs, a raspuns, vizibil fastacit, ca da, intr-adevar, sunt cateva. Restul a fost doar o incercare nereusita de a ne convinge ca aceste lucruri sunt normale si se pot intampla si la case mai mari.

×
Subiecte în articol: economic