CRESTERE. Coty Beauty Romania a anuntat incheierea anului fiscal cu o cifra de afaceri de 13 milioane dolari, in crestere cu 14% fata de precedentul. "Romania se situeaza deja in top 5 Coty Beauty Europe in ceea ce priveste ritmul de crestere, iar planurile noastre pentru anul fiscal care abia a inceput sunt la fel de indraznete, cresterea planificata fiind de 16%", a declara Viorel Ognean, general manager al companiei.
Coty Beauty Romania este o subsidiara a companiei americane Coty Inc., lider mondial in productia si distributia de parfumuri in categoriile mass-market si semi-selectiva, una dintre cele mai importante companii in industria frumusetii, inregistrand vanzari de 1,7 miliarde dolari in 2003. Coty Beauty Romania coordoneaza si operatiunile din Bulgaria si Moldova, fiind unul dintre jucatorii principali in industria cosmeticelor pe cele trei piete.
PREMIERA ISTORICA. Grupul german de inginerie Siemens a anuntat ca va furniza servicii IT companiei media britanice BBC (in cadrul unui contract de externalizare de 2,7 miliarde euro) si va cumpara divizia IT BBC Technology. Acest tip de contract, care include atat externalizarea de servicii, cat si vanzarea unei divizii, este o premiera in industria de profil. Firma britanica a afirmat intr-un comunicat ca estimeaza economii in jur de 30 milioane euro anual in urma intelegerii cu Siemens. Conform Siemens, suma de 2,7 miliarde euro platita in cadrul unui contract IT cu o durata de 10 ani nu include si pretul platit pentru divizia de tehnologie.
LANSARE. Publimedia International - Compania de Publishing a MediaPRO - lanseaza azi BUSINESS Magazin. Intitulata prima revista saptamanala de afaceri din Romania, BUSINESS Magazin va avea minimum 72 de pagini color si va contine analize, comentarii, reportaje, stiri si informatii diverse, destinate unui public pretentios in ceea ce priveste calitatea informatiei.
Laurentiu Ispir, redactorul-sef al revistei, a declarat ca piata romaneasca a devenit suficient de matura pentru a primi o astfel de publicatie, conceputa la standarde editoriale internationale. "Romania este din ce in ce mai conectata la pietele internationale si era momentul ca aceasta apropiere de standardele vestice sa aiba loc si pe piata saptamanalelor de afaceri, un segment foarte important si aflat abia la inceputul cresterii", a spus Laurentiu Ispir.