x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Care este rolul promovării SEO pentru o afacere online?

0
11 Iun 2021 - 14:01
Care este rolul promovării SEO pentru o afacere online?


Promovarea SEO are ca principal scop creșterea vizibilității unui website pentru motoarele de căutare, dar și creșterea numărului de conversii.

 

Acest lucru se poate face prin optimizarea paginilor și articolelor acestuia ținându-se cont de anumite cuvinte cheie. Aceste cuvinte cheie trebuie alese în funcție de nișa din care face parte website-ul respectiv și după produsele și serviciile comercializate.

 

Stabilite după premisa de mai sus, cuvintele cheie se transformă într-o unealtă eficientă pentru a atrage potențiali clienți și nu doar trafic irelevant. De exemplu, dacă vorbim despre un website care comercializează mâncare de animale, obținerea unei poziții superioare în SERP pentru un cuvânt cheie care nu are legătură cu patrupedele sau dieta lor, ajută la creșterea traficului organic către acel website, dar traficul obținut nu este unul relevant dacă cei care accesează paginile respective nu sunt interesați de investiția în produsele comercializate.

 

Specialiștii în marketing au ajuns la concluzia că majoritatea business-urilor mici și mijlocii, pentru a reuși să facă față competiției și să reziste pe piață, au nevoie de mai puțin de 100 de clienți. Și dacă până în epoca modernă nu era chiar simplu pentru un antreprenor să convingă 100 de persoane să investească în produsele sau serviciile sale, acum, datorită SEO, acest obiectiv se poate atinge foarte repede și ușor prin stabilirea publicului țintă încă de la început și dezvoltarea SEO în două direcții:

 

  • SEO on-page
  • SEO off-page

 

Ce este SEO on-page?

 

SEO on-page se realizează prin optimizarea conținutului unui site. Aici poate fi vorba de pagini, articole, descrieri de produse sau servicii precum și de titluri sau subtitluri. Toate acestea ajută motoarele de căutare să găsească mai ușor paginile website-ului optimizat, dar și să le claseze pe un loc mai bun în SERP făcându-le astfel mai accesibile pentru cititori.

 

Ce este SEO off-page?

 

Prin SEO off-page se urmărește în principal creșterea autorității unui website. Prin plasarea unui număr mare de link-uri către website-ul respectiv pe website-uri cu autoritate mare, motoarele de căutare ajung să considere că website-ul în cauză este important pentru cititori și îi oferă astfel locuri superioare în SERP. Numărul de link-uri externe se poate crește prin crearea unui conținut valoros, pe care alți proprietari de website-uri să-l citeze în materialele lor. Dar și mai simplu și bineînțeles la fel de eficient se poate face și prin publicarea de advertoriale pe website-uri media cu autoritate mare.

 

Cum să optimizezi un website simplu și rapid?

 

Dacă cunoaște bine o limbă, oricine poate crea text. Dar există o mare diferență între textele oarecare și textele potrivite pentru optimizarea eficientă a unui website. Din acest motiv, pentru cele mai bune rezultate, orice antreprenor orientat către profit ar trebui să colaboreze cu o agenție SEO specializat, ca de exemplu PSK.ro.

 

Datorită experienței acumulate în timp, specialiștii unei agenții SEO online sunt capabil să creeze texte pe limbajul potențialilor consumatori. Dar în același timp, cunoscând foarte bine piața online, ei sunt capabili și de a oferi cele mai bune oferte de advertoriale care să ajute website-urile clienților lor să câștige autoritatea dorită.


 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Cum cardurile și tranzacțiile online au schimbat economia României în ultimii 10 ani

Cum cardurile și tranzacțiile online au schimbat economia României în ultimii 10 ani
Galerie Foto Românii au îmbrățișat comerțul online și plata cu cardul. Pachetele bancare atractive, precum cardurile contactless și portofelele cashless, cu siguranță au adus România în acest punct. De cealaltă parte, po...

În primele patru luni, numărul firmelor intrate în insolvenţă a crescut cu aproape 45% față de 2020

În primele patru luni, numărul firmelor intrate în insolvenţă a crescut cu aproape 45% față de 2020
În primele patru luni ale anului, numărul firmelor intrate în insolvenţă a crescut cu aproape 45% faţă de perioada similară din 2020, scrie Ziarul Financiar. Getica 95, cel mai mare furni­zor de energie...

Năsui: România va fi pe harta lumii în ceea ce privește producția de baterii

Năsui: România va fi pe harta lumii în ceea ce privește producția de baterii
România va fi pe harta lumii în ceea ce privește producția de baterii, iar resursele de grafit ale țării vor fi exploatate prin Salrom, anunță ministrul Economiei, Claudiu Năsui. „România va fi pe harta...

7 bănci din România vor să implementeze sistemul de plăți instant Transfond

7 bănci din România vor să implementeze sistemul de plăți instant Transfond
Șapte bănci din România vor să participe la sistemul de plăți instant Transfond, potrivit directorului Transfond, Ionel Dumitru.  "Pentru plăţi instant există un interes la un număr de bănci....

Pandemia a crescut interesul românilor pentru asigurările de sănătate, de locuințe și de viață

Pandemia a crescut interesul românilor pentru asigurările de sănătate, de locuințe și de viață
Pandemia generată de COVID-19 a produs modificări în percepția românilor asupra riscurilor și, drept consecință, a crescut interesul pentru protecția prin asigurare. În acest sens, cea mai mare creștere a...

Efectele pandemiei de COVID-19. Românii sunt tot mai interesați de asigurările de sănătate, viață și locuințe

Efectele pandemiei de COVID-19. Românii sunt tot mai interesați de asigurările de sănătate, viață și locuințe
Circa 42% dintre români au declarat că le-a crescut interesul pentru asigurările de sănătate datorită pandemiei de COVID-19. Totodată, aceștia și-au îndreptat atenția și către asigurările de viață...

Tehnologiile touchless în spațiile de birouri, o necesitate a prezentului și a viitorului

Tehnologiile touchless în spațiile de birouri, o necesitate a prezentului și a viitorului
Viitorul post pandemie implică un efort susținut de a implementa în continuare cele mai potrivite măsuri care protejează colectivul la locul de muncă. Fie că este vorba de cele sanitare sau operaționale, un...

Ghid complet pentru strategiile de bidding Google Ads

Ghid complet pentru strategiile de bidding Google Ads
Instrumentul Google Ads s-a dovedit a fi, de-a lungul anilor, o soluție remarcabilă și eficientă, care oferă agenților de publicitate oportunitatea de a licita pentru anumite cuvinte cheie relevante în campanii de...

Specialiștii fac analiza tendintelor din domeniul alimentar

Specialiștii fac analiza tendintelor din domeniul alimentar
Noi ce vom mânca în viitor? Este întrebarea care preocupă societatea actuală.  Resursele limitate, poluarea, creșterea populatiei si incidența bolilor metabolice au adus în analiză transformarea sistemului...

Soldul creditului neguvernamental a crescut cu 0,9% în mai 2021

Soldul creditului neguvernamental a crescut cu 0,9% în mai 2021
Soldul creditului neguvernamental acordat de instituţiile de credit a crescut în mai 2021 cu 0,9% în luna mai 2021, comparativ cu luna aprilie 2021, respectiv 0,4% în termeni reali, ajungând la 296,269...

Mugur Isărescu spune că BNR nu vrea să stimuleze excesiv creditarea

Mugur Isărescu spune că BNR nu vrea să stimuleze excesiv creditarea
Banca Naţională a României (BNR) nu vrea să să stimuleze excesiv împrumuturile pentru că acest lucru ar duce la creșterea alarmantă a creditelor neperformante și la pierderea încrederii între clienți...

BNR: Creditul guvernamental a crescut în luna mai 2021 cu 1,7 la sută faţă de luna aprilie 2021

BNR: Creditul guvernamental a crescut în luna mai 2021 cu 1,7 la sută faţă de luna aprilie 2021
Creditul guvernamental a crescut în luna mai 2021 cu 1,7 la sută faţă de luna aprilie 2021, până la 160,879 miliarde lei. În raport cu luna mai 2020, acesta a crescut cu 18,1 la sută (13,9 la sută în termeni re...

Circa 27.000 de persoane s-au înscris în programul Rabla Classic

Circa 27.000 de persoane s-au înscris în programul Rabla Classic
Aproximativ 27.000 de persoane fizice s-au înscris în Programul Rabla Clasic 2021. La Rabla Plus sunt peste 4.550 de solicitanţi, transmite Administraţia Fondului pentru Mediu...

Amenzi de cinci ori mai mari pentru poluatorii industriali 

Amenzi de cinci ori mai mari pentru poluatorii industriali 
Galerie Foto Aflat în pericol să se trezească că o nouă procedură de infringement pe tema calității aerului, Guvernul Cîțu reacționează și pregătește majorarea substanțială a amenzilor care vor fi aplicate...

Valoarea unui Bitcoin scade sub pragul psihologic de 30.000 de dolari pentru prima dată în acest an

Valoarea unui Bitcoin scade sub pragul psihologic de 30.000 de dolari pentru prima dată în acest an
Scăderile înregistrate de Bitcoin au continuat şi marţi, în contextul în care cea mai valoroasă criptomonedă la nivel mondial a atins cel mai slab nivel din ianuarie. Moneda a suferit un declin de 9,25% în...
Serviciul de email marketing furnizat de