x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Cât cheltuie românii pentru coșul de cumpărături online

Cât cheltuie românii pentru coșul de cumpărături online

03 Iun 2021   •   12:31
Cât cheltuie românii pentru coșul de cumpărături online

Românii cheltuie cu 9,2% mai mult pentru coşul de cumpărături online, respectiv 49,89 euro fără TVA, comparativ cu 2020 şi preferă să comande de pe mobil, arată analiza platformei de marketing 2Performant.com.

Valoarea medie a comenzii de pe mobil este de 43,47 euro fără TVA, cu 7% mai mare faţă de anul trecut.Valoarea medie a comenzii de pe desktop este de 62,72 euro fără TVA.

"Românii cheltuie mai mult în medie pe o comandă online, faţă de anul trecut, iar produsele mai scumpe sunt achiziţionate de pe desktop, care prezintă încredere mai mare pentru cumpărători atunci când vine vorba de alegerea unui produs mai scump şi plata online", arată analiza.

Pandemia a dus la creșterea vânzărilor online, mulți români preferând să comande de acasă produsele de care au nevoie.

"Anul 2020 a adus un număr semnificativ de clienţi noi pentru magazinele online, sunt mai prezenţi în online clienţii cu o forţă de cumpărare ceva mai mare, cei care nu caută neapărat un discount, ci anumite branduri sau produse cu caracteristici clare şi care forţează magazinele online să ridice standardele. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut observăm în platforma noastră de marketing afiliat o valoare medie a coşului în creştere cu peste 9% şi simţim prezenţa consumatorilor interesaţi de produse de lux şi de produse fabricate local", a spune Raluca Negrea, Country Manager România şi Bulgaria 2Performant.

În primele patru luni din 2020, cea mai mare proporţie din traficul total pe desktop s-a înregistrat la ora 00:00 în zilele de marţi (1,6%) şi ora 11:00 dimineaţa în zilele de marţi (1,4%), iar pe mobil, între orele 21:00-22:00 din zilele de duminică s-a înregistrat cea mai mare proporţie din trafic, respectiv 2,5%. Cele mai multe vânzări pe mobil au loc în zilele de luni, marţi şi duminică la ora 21:00, iar de pe desktop ziua de marţi înregistrează cea mai mare proporţie din vânzări, între orele 11:00 şi 15:00.

65% din timpul necesar de la accesarea magazinului online până la realizarea comenzii a fost de sub 24 de ore de la vizitarea magazinului online. 

 

×
Subiecte în articol: cos de cumparaturi