Compania Cris-Tim a inregistrat la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) marca "salam sasesc", dupa ce a consemnat pierderi de 7 milioane euro ca urmare a utilizarii acesteia de alte firme.
"Am investit in campania publicitara 1,5 milioane euro si, pentru ca imediat dupa ce am lansat-o pe piata au inceput sa apara numeroase firme care au inceput sa produca sub marca «salam sasesc», am pierdut o cota de piata de 70% la acest produs. Pierderile estimate se ridica la cel putin 7 milioane euro", a declarat, pentru Mediafax, Radu Timis, presedintele si actionarul majoritar al societatii. EXCLUSIVITATE. OSIM a acordat companiei Cris-Tim dreptul de folosinta exclusiva asupra marcii timp de zece ani, cu posibilitatea prelungirii dupa aceasta perioada, pentru carne si preparate din carne, comercializare si publicitate, transport, ambalare si depozitare. Timis a mentionat ca a inaintat celor aproximativ 40 de producatori de mezeluri care fabrica produse sub aceasta marca notificari pentru a stopa productia, in caz contrar urmand sa le solicite daune morale si materiale. Industria mezelurilor a fost estimata anul trecut la circa 260 de milioane de euro, in conditiile unei productii de 133.000 de tone. Principalii producatori sunt Cris-Tim, Aldis Calarasi, Angst Ro, Tabco-Campofrio, Kosarom Pascani.Citește pe Antena3.ro