Romanii au prins gustul exercitiilor la sala si a inotului la piscina, sfidand parca criza cu care se confrunta. Fitness-ul nu mai este de cativa ani o activitate de fite pe care o practica numai vedetele si oamenii cu bani, din ce in ce mai multi romani cu venituri modeste isi iau abonamente la sala. In acest moment, exista peste 500 de sali in tara, cele mai multe fiind amplasate in Capitala si in marile orase. Industria de fitness prospera in criza, in cartierele din Bucuresti si din marile orase ale tarii se deschid sali "pe banda rulanta". Abonamentele la aceste sali variaza intre 100 si 150 de lei pe luna.
Cine are mai multi bani recurge la sali mai mari, cu mult mai multe tipuri de aparate, cu piscina, sauna si jacuzzi. "Numarul de abonati la cele opt cluburi pe care le avem, sase in Bucuresti si doua in afara Capitalei, a crescut cu 24% anul acesta, la 15.537 de membri. Estimam 20.000 de clienti anul viitor", a declarat Marius Nedelcu, country manager al World Class, singurul operator care are mai multe cluburi de fitness pe piata locala. Acesta a mai precizat ca firma pe care o conduce a investit 2,6 milioane de euro in cel mai recent club, cel de-al saselea din Capitala, Upground, care are o suprafata de 3.000 de metri patrati si este amplasat in zona Pipera. "Doar echipamentele au costat 600.000 de euro", a adaugat Marius Nedelcu. Acesta amai spus ca anul viitor World Class va lansa inca doua cluburi: in America House si in Auchan Titan, investitii totale de 3,4 milioane de euro.