x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Hagi, Nadia şi Ilie Năstase promovează România

0
28 Apr 2009 - 00:00

Gheorghe Hagi, Ilie Năstase şi Nadia Comăneci vor promova turismul românesc în străinătate, potrivit unui parteneriat semnat azi între Ministerul Turismului şi BRD-Groupe Societe Generale.



Campania de promovare va costa câteva milioane de euro, sumă din care două milioane de euro va fi destinată difuzării unui spot pe două televiziuni internaţionale de mare audienţă.

"Urmează să contractăm două mari televiziuni internaţionale şi vom face o licitaţie pentru asta. Campania de promovare a turismului românesc, în parteneriat cu BRD, care avea deja o înţelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfârşitul lunii mai şi va dura aproximativ un an, până când va fi gata şi va începe să fie promovat brandul României", a spus Elena Udrea, Ministrul Turismului. Campania de promovare va fi creată de agenţia ADDV Euro RSCG, iar crearea spoturilor şi a printurilor va fi susţinută de BRD, promovarea urmând să fie făcută din fondurile Ministerului Turismului. Campania se va desfăşura sub sigla "România, land of choice" şi va include şi reclame outdoor print, şi chiar pe Internet.

CAMPANIE. Udrea a explicat că această campanie va fi făcută sub sigla "Land of choice", care este un vers din viitorul imn turistic al României pentru că a constatat că această sintagmă a avut succes. O parte din campanie se va desfăşura sub forma unor cărţi poştale, unde Hagi este asociat cu un urs carpatin, Ilie Năstase cu un râs, iar Nadia cu o egretă. Cărţile poştale sunt împărţite în două imagini, pe de o parte unul dintre cei trei sportivi şi de cealaltă parte, animalul asociat, iar sloganul inscripţionat pe cartea poştală va fi "Îl cunoaşteţi pe Hagi (respectiv Năstase, Nadia - n.r.), descoperiţi alte comori ale României". Patrick Gelin, preşedintele-director general al BRD-Groupe Societe Generale, prezent la conferinţa de presă, a spus că imaginea României în străinătate nu reflectă decât într-o mică măsură realităţile ţării."Este anormal ca minuni naturale ale României, precum Delta Dunării, să fie atât de puţin cunoscute în străinătate", a adăugat Gelin.

PUBLIC ŢINTĂ.Elena Udrea a precizat că această campanie se va adresa în principal unor ţări precum Germania, Spania, Franţa, Austria, Israel şi SUA."Japonezii călătoresc mult, dar suntem departe de ei, iar cu China este greu cu vizele", a mai spus ministrul Turismului. Ea a adăugat că această campanie nu trebuie confundată cu brandul de ţară. "Pe 4 mai este termenul limită pentru depunderea ofertelor pentru crearea brandului de ţară. Vor fi înscrişi, probabil, la licitaţia care va urma, cei mai mari creatori de branduri turistice din lume. Vom putea să începem să promovăm brandul cam peste un an, iar până atunci va funcţiona campania cu cei trei mari sportivi", a mai spus Udrea.

SPORTUL, AMBASADORUL ROMâNIEI. Nadia Comăneci a afirmat că se bucură că poate face, împreună cu ceilalţi doi mari sportivi, o "promoţie frumoasă" pentru România. "Noi neoficial făceam promoţii României. Acum o vom face oficial", a precizat Comăneci. Gheorghe Hagi a adăugat, la rândul lui, că îşi dă seama cât de mult contează sportul în promovarea unei ţări. "Sportul e un ambasador al fiecărei ţări. Eu mă simt onorat să fiu în această campanie lângă doi monştri", a spus Hagi. Ilie Năstase a afirmat că într-o astfel de campanie ar trebui să fie implicate şi alte "vedete cunoscute".  "Trebuie să se continue şi cu cei care sunt în activitate şi mă gândesc la un Mutu sau la un Chivu", a arătat Năstase.
Mediafax
Citeşte mai multe despre:   economic,   româniei

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Iancu Guda, despre scumpirea EURO: Cursul se va duce spre 5,5 lei/eur, inflația va depăși 10%

Iancu Guda, despre scumpirea EURO: Cursul se va duce spre 5,5 lei/eur, inflația va depăși 10%
Analistul Iancu Guda consideră că menținerea majorării pensiilor cu 40% va provoca deprecierea monedei naționale, iar dobânzile la care statul român se împrumuta vor crește.   „Consecintele...

București, Ilfov și Timiș, motoare economiei în 2019

București, Ilfov și Timiș, motoare economiei în 2019
București, Ilfov și Timiș se află în topul celor mai puternice județe din România în funcție de cifra de afaceri din 2019 a companiilor înregistrate. În clasamentul județelor cu cele mai slabe rezultate de...

Florin Cîțu: Nu umblăm la veniturile cetățenilor, nu creștem taxe, nu băgăm taxe/ În acest moment ai nevoie să injectezi lichiditate în economie

Florin Cîțu: Nu umblăm la veniturile cetățenilor, nu creștem taxe, nu băgăm taxe/ În acest moment ai nevoie să injectezi lichiditate în economie
Guvernul nu va crește taxele, nu va modifica taxa unică și nu va reduce veniturile populației, în perioada actuală de criză economică, a afirmat, miercuri, ministrul Finanțelor Publice, Florin Cîțu, într-o co...

Leul pierde teren în fața euro și a dolarului! Ce valoare au atins principalele valute astăzi

Leul pierde teren în fața euro și a dolarului! Ce valoare au atins principalele valute astăzi
Moneda națională incepe ziua de miercuri, 23 septembrie 2020, in usoara pierdere fata de euro si de dolar. BNR a cotat marti euro la 4.8590, iar dolarul la 4.1404.Datele venite de la Banca Naţională indică...

Președintele ASF: BVB trebuie să devină un hub regional strategic pentru celelalte piețe financiare din spațiul sud-est european

Președintele ASF: BVB trebuie să devină un hub regional strategic pentru celelalte piețe financiare din spațiul sud-est european
Nicu Marcu, președintele ASF,  consideră că BVB are „nevoie de o lichiditate mai mare, iar aceasta se poate obține prin oferirea de active de calitate” și astfel piața de capital românească să devină...

Creșterea pensiilor cu 40% va afecta grav echilibrul bugetar al României

Creșterea pensiilor cu 40% va afecta grav echilibrul bugetar al României
“Creșterea pensiilor cu 40% este nesustenabilă în contextul pandemic dat, iar iresponsabilitatea parlamentarilor care au votat această majorare va conduce pe viitor la o povară bugetară greu de acoperit”, este...

Guvernul are bani de pensii, dar nu știe unde să-i caute

Guvernul are bani de pensii, dar nu știe unde să-i caute
Galerie Foto Parlamentul a decis ieri creșterea punctului de pensie cu 40%, adoptând în plen proiectul de rectificare bugetară, cu amendamentul introdus de PSD în acest sens. Pe lângă aceasta, urmează dublarea alocațiilor...

Marcu (ASF): Bursele din regiune, sursă integrată de finanțare

Marcu (ASF): Bursele din regiune, sursă integrată de finanțare
„Contează foarte mult valorile individuale și sunt remarcabile doar dacă sunt puse în valoare într-o construcție integrată, compatibilă cu cele mai bune practici internaționale”, a declarat Nicu Marcu,...

Prețul gazelor naturale pentru iarna 2020 / 2021 va fi similar cu cel din iarna precedentă pentru majoritatea consumatorilor casnici. Acoperirea consumului de gaze va putea fi asigurat din producția internă

Prețul gazelor naturale pentru iarna 2020 / 2021 va fi similar cu cel din iarna precedentă pentru majoritatea consumatorilor casnici. Acoperirea consumului de gaze va putea fi asigurat din producția internă
Piața de gaze naturale trece printr-o transformare puternică, care va continua și în perioada următoare. Vom asista la creșteri ale prețului gazului marfă față de prețurile actuale, fără ca această...

Două miliarde de euro pentru economia României, în următoarele șase luni

Două miliarde de euro pentru economia României, în următoarele șase luni
Mai multe domenii din economie urmează să beneficieze de circa două miliarde de euro, în următoarele șase luni. Banii provin din fonduri europene, după cum a precizat ministrul de resort, Marcel...

Începe construcția centurii orașului Târgu Jiu. Care este valoarea lucrărilor

Începe construcția centurii orașului Târgu Jiu. Care este valoarea lucrărilor
A fost semnat contractul în valoare de 207 milioane de lei, fără TVA, pentru construirea şoselei de centură a oraşului Târgu Jiu, arată Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere...

Avantajele unei platforme online de comparare a creditelor

Avantajele unei platforme online de comparare a creditelor
Obținerea unui împrumut a devenit din ce în ce mai ușoară datorită evoluțiilor recente din domeniul tehnologiei. Salturile spectaculoase ale tehnicii în materie de procesarea informației și în comunicații au...

Deficitul comercial al României ar putea ajunge la circa 19 miliarde de euro

Deficitul comercial al României ar putea ajunge la circa 19 miliarde de euro
Deficitul comercial al României se va ridica la circa 19 miliarde de euro în acest an, comparativ cu 17,3 miliarde de euro în 2019, potrivit președintelui Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR), Mihai...

BNR va acționa în funcție de provocările existente din cauza pandemiei

BNR va acționa în funcție de provocările existente din cauza pandemiei
Banca Naţională a României (BNR) va acționa în funcție de provocările existente din cauza pandemiei de coronavirus, de evoluția macroeconomică, de cea a inflației și a mediului extern, potrivit...

Efectele revoluției online în relația dintre angajat și companie

Efectele revoluției online în relația dintre angajat și companie
Galerie Foto Cei mai mulți angajați de top nu mai acceptă ideea de a fi folosiți de companii, exclusiv pentru dezvoltarea organizației și în detrimentul dezvoltării lor profesionale. Foarte mulți profesioniști își pun, î...
Serviciul de email marketing furnizat de