x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Hagi, Nadia şi Ilie Năstase promovează România

Hagi, Nadia şi Ilie Năstase promovează România

28 Apr 2009   •   00:00

Gheorghe Hagi, Ilie Năstase şi Nadia Comăneci vor promova turismul românesc în străinătate, potrivit unui parteneriat semnat azi între Ministerul Turismului şi BRD-Groupe Societe Generale.



Campania de promovare va costa câteva milioane de euro, sumă din care două milioane de euro va fi destinată difuzării unui spot pe două televiziuni internaţionale de mare audienţă.

"Urmează să contractăm două mari televiziuni internaţionale şi vom face o licitaţie pentru asta. Campania de promovare a turismului românesc, în parteneriat cu BRD, care avea deja o înţelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfârşitul lunii mai şi va dura aproximativ un an, până când va fi gata şi va începe să fie promovat brandul României", a spus Elena Udrea, Ministrul Turismului. Campania de promovare va fi creată de agenţia ADDV Euro RSCG, iar crearea spoturilor şi a printurilor va fi susţinută de BRD, promovarea urmând să fie făcută din fondurile Ministerului Turismului. Campania se va desfăşura sub sigla "România, land of choice" şi va include şi reclame outdoor print, şi chiar pe Internet.

CAMPANIE. Udrea a explicat că această campanie va fi făcută sub sigla "Land of choice", care este un vers din viitorul imn turistic al României pentru că a constatat că această sintagmă a avut succes. O parte din campanie se va desfăşura sub forma unor cărţi poştale, unde Hagi este asociat cu un urs carpatin, Ilie Năstase cu un râs, iar Nadia cu o egretă. Cărţile poştale sunt împărţite în două imagini, pe de o parte unul dintre cei trei sportivi şi de cealaltă parte, animalul asociat, iar sloganul inscripţionat pe cartea poştală va fi "Îl cunoaşteţi pe Hagi (respectiv Năstase, Nadia - n.r.), descoperiţi alte comori ale României". Patrick Gelin, preşedintele-director general al BRD-Groupe Societe Generale, prezent la conferinţa de presă, a spus că imaginea României în străinătate nu reflectă decât într-o mică măsură realităţile ţării."Este anormal ca minuni naturale ale României, precum Delta Dunării, să fie atât de puţin cunoscute în străinătate", a adăugat Gelin.

PUBLIC ŢINTĂ.Elena Udrea a precizat că această campanie se va adresa în principal unor ţări precum Germania, Spania, Franţa, Austria, Israel şi SUA."Japonezii călătoresc mult, dar suntem departe de ei, iar cu China este greu cu vizele", a mai spus ministrul Turismului. Ea a adăugat că această campanie nu trebuie confundată cu brandul de ţară. "Pe 4 mai este termenul limită pentru depunderea ofertelor pentru crearea brandului de ţară. Vor fi înscrişi, probabil, la licitaţia care va urma, cei mai mari creatori de branduri turistice din lume. Vom putea să începem să promovăm brandul cam peste un an, iar până atunci va funcţiona campania cu cei trei mari sportivi", a mai spus Udrea.

SPORTUL, AMBASADORUL ROMâNIEI. Nadia Comăneci a afirmat că se bucură că poate face, împreună cu ceilalţi doi mari sportivi, o "promoţie frumoasă" pentru România. "Noi neoficial făceam promoţii României. Acum o vom face oficial", a precizat Comăneci. Gheorghe Hagi a adăugat, la rândul lui, că îşi dă seama cât de mult contează sportul în promovarea unei ţări. "Sportul e un ambasador al fiecărei ţări. Eu mă simt onorat să fiu în această campanie lângă doi monştri", a spus Hagi. Ilie Năstase a afirmat că într-o astfel de campanie ar trebui să fie implicate şi alte "vedete cunoscute".  "Trebuie să se continue şi cu cei care sunt în activitate şi mă gândesc la un Mutu sau la un Chivu", a arătat Năstase.
Mediafax

×
Subiecte în articol: economic româniei