Cel mai mare lanţ de restaurante a deschis şi în România primul restaurant de tip drive, realizat după un nou concept european. Construcţia, aflată lîngă Billa Floreasca, are o suprafaţă de aproximativ 750 de mp şi este dotată cu locuri de parcare pentru persoanele cu handicap.
Cel mai mare lanţ de restaurante a deschis şi în România primul restaurant de tip drive, realizat după un nou concept european. Construcţia, aflată lîngă Billa Floreasca, are o suprafaţă de aproximativ 750 de mp şi este dotată cu locuri de parcare pentru persoanele cu handicap.
Restaurantul are un design atractiv, două niveluri, un spaţiu care creează o atmosferă sofisticată, relaxantă. Noul concept are spaţii special amenajate pentru copii, unul dedicat zilelor de naştere şi unul amenajat special pentru cei dornici de mişcare fizică, distracţie şi voie bună. Locurile sînt suficiente şi însumează 300 de locuri, încadrate într-un fascinant ambient modern şi plăcut.
RELAXARE. Schimbarea realizată după cel mai nou concept european s-a datorat dorinţei companiei McDonald’s de a crea clienţilor săi o atmosferă cît mai plăcută şi relaxantă.
Noul concept european de design a fost adoptat pentru prima oară în România, iar noutatea cea mai mare este faptul că unitatea de tip Drive este concepută pe două etaje", a declarat Cristi Savu, director de comunicare McDonald’s România.
Noul restaurant drive a presupus o investiţie de aproape 4 milioane de euro şi o durată de patru luni.
ELEGANŢĂ ŞI STIL. Mobilierul a suferit tranformări radicale, fiind înlocuit cu unul nou, plin de eleganţă şi stil. În interior predomină stilul wenge, mesele de o culoare maroniu deschis, iar canapelele bej dau o eleganţă tinerească decorului.
Schimbarea a fost simţită şi în stilul musical, acum îndreptîndu-se mai mult spre un stil tineresc şi apropiat dorinţelor clienţilor moderni.
Totuşi, McDonald’s de la Unirii a fost primul restaurant renovat după noul concept european, el fiind şi restaurantul-emblemă al restaurantelor McDonald’s din România. El este reamenajat tot pe două niveluri, cu un design care încîntă ochiul clienţilor.
Efectele deciziei globale, după noul standard european, sînt pozitive, vînzările au crescut considerabil la nivel european, dar şi în România.
Acest proiect nu se va finaliza aici, compania urmînd să implementeze această nouă strategie şi în celelalte restaurante din Bucureşti, dar şi din întreaga ţară.
Citește pe Antena3.ro