Ministerul Dezvoltarii Regionale sI Turismului, condus de Elena Udrea, achizitioneaza servicii pentru realizarea unei campanii media pe TV pentru promovarea Regio-Programul Operational Regional pentru care va aloca suma de 6 milioane de lei fara TVA (7,5 milioane de lei cu TVA inclus, echivalentul a 1,8 milioane de euro). Durata contractului va fi de sapte luni de la data atribuirii contrcatului. Finantarea va fi asigurata pe Axa prioritara 6- Asistenta Tehnica a Programului Operational Regional 2007- 2013.
Astfel, timp de 30 de saptamani vor fi prezentate 20 de proiecte Regio. In acest sens, se vor realiza 20 de clipuri TV, cu durata de un minut (cate unul pentru fiecare proiect in parte) care vor fi difuzate cel putin o data in prime time, si vor fi reluate, cel putin o data, in extraprime time, a doua zi dupa difuzarea in prime time, potrivit caietului de sarici. Difuzarile vor acoperi cel putin patru zile pe saptamana. Clipurile TV vor fi difuzate in doua etape, respectiv 15 martie – 30 iunie 2012, timp de 10 saptamani si 1 septembrie – 31 decembrie 2012, timp de 20 de saptamani.
Calendarul exact al derularii proiectului, precum si selectarea clipurilor care vor fi prezentate se vor agrea impreuna cu Autoritatea Contractanta la momentul semnarii contractului. In realizarea clipului TV, se vor respecta regulile de identitate vizuala ale Programului Operational Regional precizate in Manualul de identitate vizuala al POR.
"Furnizorul selectat in urma prezentei proceduri va asigura toate serviciile necesare realizarii sI difuzarii clipurilor TV (documentare si redactare continut informativ, filmari pe teren, editare audio-video, grafica, animatii, ilustratii video, prezentare, spatiu difuzare etc.), in formatul agreat cu Autoritatea Contractanta', potrivit Caietului de sarcini.
"Clipurile vor fi difuzate pe canalul TV cu cel mai mare rating mediu in prime-time in perioada ianuarie – septembrie 2011, la nivel urban, 18 – 60; intervalul orar de difuzare in prime time va fi intre orele 19.00 – 23.00; 40% dun numarul aparitiilor se va difuza in primul interval, iar restul de 60% se va difuza in al doilea interval; clipurile realizate vor fi difuzate dupa cum se va stabili ulterior semnarii contractului de catre Autoritatea Contractanta', potrivit Caietului de sarcini. Potrivit cerintelor obligatorii din caietul de sarcini cu privire la "cel mai mare rating mediu in prime-time in perioada ianuarie – septembrie 2011, la nivel urban, 18 – 60' televiziunea pe care se va realiza aceasta campanie media este Pro Tv, care a realizat 7,2 puncte de rating in perioada mentionata.