x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Ministerul Turismului a lansat la Paris clipul de promovare turistică externă a României

Ministerul Turismului a lansat la Paris clipul de promovare turistică externă a României

05 Iun 2009   •   00:00

Lansarea s¬-a făcut în prezenţa Ministerul Turismului, Elena Udrea, a lansat, azi, a ministrului de resort, precum şi a a foştilor sportivi Ilie Năstase şi Nadia Comăneci şi a reprezentanţilor Primăriei Paris şi ai Federaţiei Franceze de Tenis.



Spotul a rulat în premieră, pe un ecran uriaş, amplasat în piaţa Primăriei din Paris, unde va fi difuzat pe parcursul întregii zile de vineri.

Ministerul Turismului a închiriat pentru întrega zi piaţa din faţa Primăriei Paris, unde vor avea loc spectacole cu ansambluri tradiţionale româneşti şi unde este amenajat un teren de tenis, pe care vor juca un meci demonstrativ Ilie Năstase şi Peter McNamara.

Noul spot de promovare, care îi are ca protagonişti pe Ilie Năstase, Nadia Comăneci şi Gheorghe Hagi, va fi difuzat până la sfârşitul acestui an pe două mari canale tv internaţionale, unul de sport şi celălalt de ştiri, ministerul aflându-se în prezent în proces de selecţie a acestora.

Elena Udrea a declarat pentru Mediafax că evenimentele organizate în Paris, care marchează debutul campaniei externe de promovare a României, au costat ministerul 88.000 de euro.

Ministrul Turismului a sosit la lansarea clipului îmbrăcată într-un costum alb, cu o traistă bucovineană.
Clipul a fost realizat pe baza înţelegerii între Ministerul Turismului şi BRD.

Ministerul Turismului şi BRD-Groupe Societe Generale au semnat, la sfârşitul lunii aprilie, un contract prin care turismul românesc va fi promovat pentru o perioadă de un an prin intermediul foştilor mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
Campania de promovarea a României se desfăşoară sub sigla "Romania, land of choice".


Udrea: Sper ca numărul turiştilor străini să crească cu 10% în 2009, în urma campaniei de promovare
"Sper ca numărul turiştilor străini care vor veni în România anul acesta să crească în acest an cu puţin 10%, în urma campaniilor de promovare pe care le vom face. Am ales Parisul pentru debutul acestei campaniei, pentru că legăturile României cu Franţa sunt foarte strânse. Bucureştiul era numit odată Micul Paris", a declarat Elena Udrea, Ministrul Turismului, azi, la Paris, la debutul campaniei de promovare.

Ea i-a invitat pe turiştii francezi să viziteze România şi le-a promis că românii vor fi gazde ospitaliere. "Sperăm ca Bucureştiul să redevină Micul Paris", a spus Udrea.

Fosta gimnastă Nadia Comăneci, prezentă la eveniment, a declarat, la rândul ei, că în 1977, când a câştigat titlul olimpic la Montreal, mulţi străini nu ştiau unde se află România.

Ea speră, ca prin această campanie, la care participă alături de Hagi şi Năstase, să atragă cât mai mulţi turişti străini în România.
"
Lumea are respect pentru ceea ce am făcut noi şi va ţine cont de sfaturile noastre", a spus Nadia Comăneci.
Fostul tenismen Ilie Năstase, care urmează să joace un meci demonstrativ, pe un teren amenajat în faţa Primăriei din Paris, cu Peter McNamara, a declarat că această campanie ar trebui mutată şi în alte ţări, unde şi el, şi ceilalţi doi foşti mari sportivi sunt cunoscuţi.

Întrebat de presă care va fi rezultatul meciului pe care-l va juca cu McNamara, Năstase a răspuns: "Nu ştiu. Ce credeţi că noi facem aranjamente ca la fotbal?".

×
Subiecte în articol: economic paris turismului