BUSINESS
Bonurile de casa nu inseamna doar bani de scos din buzunar, ci reprezinta si o metoda de economisire. O franciza importata din Franta face primii pasi in Romania in tiparirea de cupoane de reduceri pe chitantele emise de casele de marcat.
ADRIAN MIHAI
SPRIJIN. Intreprinzatorii ofera patronilor consultanta pentru a-i obisnui cu noua forma de publicitate si a-i determina sa respecte promisiunile
|
PIONIERAT. Afacerea este noua in Romania, debutul ei fiind inregistrat in primavara acestui an. In SUA si Europa de Vest si mai ales in tarile anglo-saxone, moda cupoanelor de reduceri este larg raspandita. Acolo, metoda de economisire este practicata de toata lumea, inclusiv de cei instariti, ne spune Laura Ion, manager al Hiprebonus SRL, firma ce a achizitionat franciza de la Ticket Com din Franta. In Romania exista insa o oarecare neincredere a clientilor in ceea ce priveste seriozitatea comerciantilor. Daca au avut candva o experienta cu o promotie falsa, clientii devin neincrezatori. Cu toate acestea, afacerea se ridica la aproape 15.000 de dolari lunar.
MECANISM. Afacerea este gandita astfel incat sa aiba fiecare de castigat. Magazinele sunt interesate deoarece nu mai trebuie sa plateasca rolele pentru casele de marcat. Firmele, chiar si cele mici, pot ajunge la clientii marilor magazine, iar acestia obtin reduceri importante. Calculele intreprinzatorilor arata ca, lunar, 1,5 milioane de bucuresteni au in mana cate un astfel de bon. In total exista opt centre comerciale in care se utilizeaza acest mijloc de promovare, pe de o parte, si de economisire, pe de alta. Bonurile eliberate in aceeasi zi in doua magazine diferite vor avea promotii diferite. De cele mai multe ori, firmele care isi fac reclama sunt din zona magazinului. Niciodata insa nu se vor gasi pe bonuri promotii la firme concurente magazinelor care le distribuie. Din aceasta cauza, cei mai multi beneficiari ai publicitatii "de bon" sunt firmele de servicii.
Citește pe Antena3.ro
ECONOMII
|
Pentru ca deja clientii dornici de a se promova prin bonurile eliberate de casele de marcat s-au inmultit, Catalin Enache, manager de vanzari, declara ca pragul minim al discount-urilor oferite va fi de minimum 15%. In acelasi timp, pentru a asigura dezvoltarea afacerii, intreprinzatorii ofera consultanta firmelor pentru a-i obisnui pe patroni cu noua forma de publicitate, dar urmaresc si respectarea promisiunilor asumate.
|
Scrieti-ne!
|
Aveti afaceri banoase, afaceri ingenioase sau pe care le-ati inchis pentru ca nu se potriveau stilului de viata al romanilor? Credeti ca merita sa afle mai multa lume de ele? Povestiti-ne experienta dumneavoastra, iar noi o vom spune mai departe cititorilor nostri (clientilor vostri). Va asteptam mesajele la adresele: victor.ciutacu@jurnalul.ro sau adrian.mihai@jurnalul.ro.
|