Diminuarea costurilor, însoţită de creşterea calităţii, investiţiile în pregătirea profesională a angajaţilor şi dezvoltarea abilităţilor de comunicare şi de vânzare a echipei manageriale sunt câteva soluţii de depăşire a crizei economice.
Metoda eficientizării va fi implementată de circa 90% din companiile româneşti. Circa 90% dintre companiile intervievate au declarat că angajaţii din top management trebuie să fie eficienţi şi aşi în comunicare internă, cu 56%, potrivit studiului "Criza Economică versus Training", realizat luna trecută de compania de consultanţă şi training Accelera. În ce-i priveşte pe angajaţii din middle management, companiile consideră necesare programe pentru "stimularea eficienţei", 75% dintre respondenţi, şi "comunicarea cu subordonaţii", 55%. În plus, 66% dintre companii, au prevăzut acţiuni de pregătire profesională a salariaţilor în 2009. Aproape jumătate dintre acestea au un buget de până la 150 euro de persoană pentru pregătirea profesională a salariaţilor, 16% vor aloca între 150-300 euro de persoană iar 6% alocă mai mult de 300 de euro de persoană.
Circa 70% dintre companii estimează că situaţia economică de anul acesta va fi mai proastă decât anul trecut, şi doar 12% consideră că aceasta se va îmbunătăţi.
Citește pe Antena3.ro