x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Studiu de lux pentru Udrea

0
Autor: Elena Stan 21 Oct 2009 - 00:00
Studiu de lux pentru Udrea Christian Silva/Jurnalul Naţional


Ministerul Turismului achiziţionează servicii de publicitate pentru programul "Turist în România" în valoare de 500.000 de euro şi plăteşte 45.000 de euro pentru un studiu ce priveşte comportamentul turistului român în România.



Ministerul Turismului va plăti 187.425 de lei (44.625 de euro) fără TVA pentru realizarea unui studiu privind "Consumul de servicii turistice în România". Studiul face parte din programul amplu "Turist în România", iar licitaţia a fost câştigată de SC INSOMAR Cercetări şi Marketing Politic SRL. Ministerul a primit patru oferte, însă cei de la INSOMAR au avut cel mai mic preţ, cel puţin aşa ar fi trebuit, având în vedere condiţiile impuse de caietul de sarcini. Ministerul a apelat la această metodă pentru a cunoaşte comportamentul turistului român în România. "Studiul realizat de INSOMAR este în derulare şi presupune mai multe etape de cercetare prin sondaje de opinie privind comportamentul turistului român în România", potrivit răspunsului primit de la minister. Cercetarea se va desfăşura până în noiembrie 2009, timp în care se vor realiza trei valuri de cercetare, iar plăţile se vor face la predarea rezultatelor fiecărui val.

BANI

"Pentru un sondaj cu o marjă de eroare de plus/minus 3%, tariful variază între 10.000 şi 20.000  de euro. În schimb, pentru un studiu ce presupune trei valuri de sondări se plăteşte între 8.000 şi 10.000 de euro pentru fiecare etapă. Atunci când stabileşti tariful pentru un studiu, se ia în considerare mărimea eşantionului, lungimea chestionarului (numărul de întrebări), tipul întrebărilor, care pot fi precodificate sau deschise, precum şi de perioada pe care se întinde realizarea studiului. Pentru acelaşi studiu cu un nivel mediu de complexitate, care se repetă, se plăteşte maximum 10.000 de euro de val", ne-a declarat Dorel Abraham, sociolog al Centrului de Sociologie Urbană şi Rurală (CURS). Astfel, preţul mediu pentru cercetarea comandată de minister ar trebui să fie în jur de 30.000 de euro. Ministerul a organizat însă o licitaţie în care cel mai mic preţ obţinut a fost de 44.000 de euro. E drept că de suma respectivă a reuşit să facă economii virtuale, după cum reiese din prezentarea INSOMAR. "Există o prejudecată potrivit căreia cercetarea e scumpă. Noi preferăm să atragem atenţia asupra unui aspect mai puţin remarcat: câţi bani poate câştiga/economisi un client dacă aplică rezultatele cercetării în afacerea sa?", potrivit site-ului INSOMAR.

TURIST ÎN ROMÂNIA
Aceasta nu este însă singura cheltuială făcută de Elena Udrea pe final de mandat. Ministerul Turismului va achiziţiona servicii de panotaj outdoor în valoare de 100.000 de euro în vederea promovării programului "Turist în România", potrivit anunţului trimis SEAP. Perioada derulării contractului este de 40 de zile de la data semnării contractului, respectiv 10 noiembrie-20 decembrie. Cea mai mare parte a panourilor, respectiv 80%, va trebui să fie amplasată în ţară pe drumuri naţionale, autostrăzi şi în oraşele mari, iar 20% vor fi pentru Bucureşti. Ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare în valoare de aproximativ 2.000 de euro, echivalentul a 8.600 de lei, iar cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie să fie egală sau mai mare de 300.000 de euro.

Programul "Turist în România" se va termina în forţă prin cheltuirea unui buget de 1,72 milioane de lei (400.000 de euro), pentru achiziţionarea de servicii de publicitate media pentru Crăciun în Maramureş, pentru perioada 2-22 decembrie. Ofertele sunt aşteptate până la 19 noiembrie, iar ministerul va difuza spoturi de 30 de secunde pentru promovarea Sărbătorilor de iarnă în Maramureş.

Citeşte mai multe despre:   economic

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

În primele patru luni, numărul firmelor intrate în insolvenţă a crescut cu aproape 45% față de 2020

În primele patru luni, numărul firmelor intrate în insolvenţă a crescut cu aproape 45% față de 2020
În primele patru luni ale anului, numărul firmelor intrate în insolvenţă a crescut cu aproape 45% faţă de perioada similară din 2020, scrie Ziarul Financiar. Getica 95, cel mai mare furni­zor de energie...

Năsui: România va fi pe harta lumii în ceea ce privește producția de baterii

Năsui: România va fi pe harta lumii în ceea ce privește producția de baterii
România va fi pe harta lumii în ceea ce privește producția de baterii, iar resursele de grafit ale țării vor fi exploatate prin Salrom, anunță ministrul Economiei, Claudiu Năsui. „România va fi pe harta...

7 bănci din România vor să implementeze sistemul de plăți instant Transfond

7 bănci din România vor să implementeze sistemul de plăți instant Transfond
Șapte bănci din România vor să participe la sistemul de plăți instant Transfond, potrivit directorului Transfond, Ionel Dumitru.  "Pentru plăţi instant există un interes la un număr de bănci....

Pandemia a crescut interesul românilor pentru asigurările de sănătate, de locuințe și de viață

Pandemia a crescut interesul românilor pentru asigurările de sănătate, de locuințe și de viață
Pandemia generată de COVID-19 a produs modificări în percepția românilor asupra riscurilor și, drept consecință, a crescut interesul pentru protecția prin asigurare. În acest sens, cea mai mare creștere a...

Efectele pandemiei de COVID-19. Românii sunt tot mai interesați de asigurările de sănătate, viață și locuințe

Efectele pandemiei de COVID-19. Românii sunt tot mai interesați de asigurările de sănătate, viață și locuințe
Circa 42% dintre români au declarat că le-a crescut interesul pentru asigurările de sănătate datorită pandemiei de COVID-19. Totodată, aceștia și-au îndreptat atenția și către asigurările de viață...

Tehnologiile touchless în spațiile de birouri, o necesitate a prezentului și a viitorului

Tehnologiile touchless în spațiile de birouri, o necesitate a prezentului și a viitorului
Viitorul post pandemie implică un efort susținut de a implementa în continuare cele mai potrivite măsuri care protejează colectivul la locul de muncă. Fie că este vorba de cele sanitare sau operaționale, un...

Ghid complet pentru strategiile de bidding Google Ads

Ghid complet pentru strategiile de bidding Google Ads
Instrumentul Google Ads s-a dovedit a fi, de-a lungul anilor, o soluție remarcabilă și eficientă, care oferă agenților de publicitate oportunitatea de a licita pentru anumite cuvinte cheie relevante în campanii de...

Specialiștii fac analiza tendintelor din domeniul alimentar

Specialiștii fac analiza tendintelor din domeniul alimentar
Noi ce vom mânca în viitor? Este întrebarea care preocupă societatea actuală.  Resursele limitate, poluarea, creșterea populatiei si incidența bolilor metabolice au adus în analiză transformarea sistemului...

Soldul creditului neguvernamental a crescut cu 0,9% în mai 2021

Soldul creditului neguvernamental a crescut cu 0,9% în mai 2021
Soldul creditului neguvernamental acordat de instituţiile de credit a crescut în mai 2021 cu 0,9% în luna mai 2021, comparativ cu luna aprilie 2021, respectiv 0,4% în termeni reali, ajungând la 296,269...

Mugur Isărescu spune că BNR nu vrea să stimuleze excesiv creditarea

Mugur Isărescu spune că BNR nu vrea să stimuleze excesiv creditarea
Banca Naţională a României (BNR) nu vrea să să stimuleze excesiv împrumuturile pentru că acest lucru ar duce la creșterea alarmantă a creditelor neperformante și la pierderea încrederii între clienți...

BNR: Creditul guvernamental a crescut în luna mai 2021 cu 1,7 la sută faţă de luna aprilie 2021

BNR: Creditul guvernamental a crescut în luna mai 2021 cu 1,7 la sută faţă de luna aprilie 2021
Creditul guvernamental a crescut în luna mai 2021 cu 1,7 la sută faţă de luna aprilie 2021, până la 160,879 miliarde lei. În raport cu luna mai 2020, acesta a crescut cu 18,1 la sută (13,9 la sută în termeni re...

Circa 27.000 de persoane s-au înscris în programul Rabla Classic

Circa 27.000 de persoane s-au înscris în programul Rabla Classic
Aproximativ 27.000 de persoane fizice s-au înscris în Programul Rabla Clasic 2021. La Rabla Plus sunt peste 4.550 de solicitanţi, transmite Administraţia Fondului pentru Mediu...

Amenzi de cinci ori mai mari pentru poluatorii industriali 

Amenzi de cinci ori mai mari pentru poluatorii industriali 
Galerie Foto Aflat în pericol să se trezească că o nouă procedură de infringement pe tema calității aerului, Guvernul Cîțu reacționează și pregătește majorarea substanțială a amenzilor care vor fi aplicate...

Valoarea unui Bitcoin scade sub pragul psihologic de 30.000 de dolari pentru prima dată în acest an

Valoarea unui Bitcoin scade sub pragul psihologic de 30.000 de dolari pentru prima dată în acest an
Scăderile înregistrate de Bitcoin au continuat şi marţi, în contextul în care cea mai valoroasă criptomonedă la nivel mondial a atins cel mai slab nivel din ianuarie. Moneda a suferit un declin de 9,25% în...

Angajați fericiți, afacere de succes: cum să crești gradul de satisfacție a echipei de lucru

Angajați fericiți, afacere de succes: cum să crești gradul de satisfacție a echipei de lucru
Oricât de bun ar fi produsul tău și indiferent cât de strălucită ar fi o idee, dacă nu există oameni interesați care să cumpere ceea ce vinzi ori să investească în proiectul tău, afacerea va eșua....
Serviciul de email marketing furnizat de