Vanzarile inregistrate de producatorii de articole de lux se dubleaza anual. In unele cazuri cresterile sunt de 500%.
Obrazul subtire cu cheltuiala se tine. Vanzarile de mobilier de lux, limuzine si iahturi, bijuterii, ceasuri de firma, precum si de haine realizate de designeri renumiti au crescut puternic in ultimii ani. "In Ro-mania, cea mai interesanta piata este cea a produselor de lux. Banii se fac cu produsele de lux", a spus Robert Ambrozie, reprezentantul Yacht Romania. Piata de profil, in care sunt incluse hainele, bijuteriile, masinile, ceasurile, ar putea ajunge anul acesta la 8 milioane de euro, conform estimarilor CPP Management Consultants Ltd. SCUMP. "Vanzarile de iahturi de la noi din tara se dubleaza de la an la an. Am vandut pana acum 10 iahturi. Vanzarile ajung la 4 milioane de euro pe an", a explicat Robert Ambrozie. In plus, Romania a ajuns sa asimileze aproximativ 4.000 de masini de lux anual. "Exploatam o nisa de piata unde clientii vor altceva", a explicat Liviu Beresescu, reprezentantul Dom Automobile. MOBILIER. "Boomul inregistrat de piata de constructii se resimte si in vanzarile inregistrate pe piata mobilei, a produselor de decoratiuni interioare, corpuri de iluminat etc.", a spus Michelle Nzikou, marketing manager la Orion Group. In 2005 vanzarile s-au triplat fata de 2004, iar pentru anul acesta vom avea vanzari de cinci ori mai mari.
LA TARG
|
Zeci de marci de lux din industria de automobile,
yachting, bijuterii, fashion,
high-tech, mobila, decoratiuni interioare, cosmetica vor putea fi vizionate la Targul "Luxury Show 2006". Expozitia va avea loc inaintea Sarbatorilor de Iarna, in perioada 7-10 decembrie, la Romexpo.
|
Citește pe Antena3.ro