Vanzarile inregistrate de producatorii de articole de lux se dubleaza anual. In unele cazuri cresterile sunt de 500%.
Obrazul subtire cu cheltuiala se tine. Vanzarile de mobilier de lux, limuzine si iahturi, bijuterii, ceasuri de firma, precum si de haine realizate de designeri renumiti au crescut puternic in ultimii ani. "In Ro-mania, cea mai interesanta piata este cea a produselor de lux. Banii se fac cu produsele de lux", a spus Robert Ambrozie, reprezentantul Yacht Romania. Piata de profil, in care sunt incluse hainele, bijuteriile, masinile, ceasurile, ar putea ajunge anul acesta la 8 milioane de euro, conform estimarilor CPP Management Consultants Ltd.
LA TARG
|
Zeci de marci de lux din industria de automobile,
yachting, bijuterii, fashion,
high-tech, mobila, decoratiuni interioare, cosmetica vor putea fi vizionate la Targul "Luxury Show 2006". Expozitia va avea loc inaintea Sarbatorilor de Iarna, in perioada 7-10 decembrie, la Romexpo.
|