Noile sezoane ale emisiunilor „În puii mei” şi „Plasa de stele” au luat startul în forţă în aceste week-end, reuşind să aducă în faţa televizoarelor cei mai mulţi români, din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 54 de ani, informează un comunicat. Astfel, sâmbătă debutul sezonului trei al show-ului lui Mihai Bendeac a înregistrat o audienţă medie de 7,3% şi o cotă de piaţă de 18,9%. Locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, cu doar 5,4 % rating şi 14,1% share.
La ora 21:27, „În puii mei” era urmărită de 1.139.000 de telespectatori. Pe primul loc în preferinţele românilor a fost şi emisiunea „Plasa de stele”. Dan Negru a adus în faţa micului ecran o medie de 484.000 de telespectatori din categoria 15-54 urban. Astfel, duminică, în intervalul 20:20-21:46, Antena 1 se poate lăuda cu o audienţă de 7,6 procente rating şi 17,5% share, urmată de Pro TV (6,1% rating şi 14,1% share). GSP TV a fost lider de piaţă sâmbătă, în intervalul 15:30-15:45, înregistrând 2,2% rating şi un share de 11,0% pe segmentul de public 15-54 urban. GSP TV a depăşit astfel în acest interval Pro TV (1,9% rating şi 9,6% share). În acel sfert de aur, GSP TV a transmis opţiunea a 7-a din Liga 1, U Cluj – Unirea Urziceni.
Performanta este cu atât mai notabilă cu cât nici derby-ul Rapid – Dinamo, opţiunea 1 de la Digi Sport, şi nici un alt meci de Liga 1 nu au reuşit în week-end-ul trecut să fie lider de piaţă pe nici un sfert de oră. Nu în ultimul rând, trebuie remarcat şi faptul că acoperirea GSP TV este sub 50%.(C.S.)