x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

(P) Secretele hainelor sunt spuse de nasturi și de accesorii

0
Autor: Diana Scarlat 05 Mar 2021 - 07:46

Daniela Blidărean și-a transformat pasiunea pentru vestimentație într-o afacere de top. Creativitatea și cunoștințele despre secretele accesoriilor, dar mai ales faptul că nu a făcut niciodată rabat la calitate, o plasează pe primele poziții pe o piață puțin cunoscută de publicul larg, în timp ce multe dintre firmele concurente s-au închis. Pentru că nu pot exista haine fără nasturi și fără accesorii, Daniela a mizat pe calitatea superioară a acestora, fără să țină cont de măsurile de reducere a costurilor în situație de criză, luate de unele firme. Iar soluția a fost câștigătoare, chiar și în anul pandemiei.

Cei care cunosc valoarea accesoriilor știu să evalueze îmbrăcămintea celor din jur cu o singură privire la nasturi, butoni sau alte elemente pe care unii le ignoră. Sunt foarte importante aceste elemente, mai ales într-o întâlnire de afaceri sau la un eveniment important, unde o haină vorbește despre purtătorul ei prin valoarea nasturilor pe care-i are. Astfel, oricât de scump ar fi un obiect vestimentar și de la orice brand ar proveni, valoarea acestuia scade dacă nu are și accesoriile potrivite. Pe de altă parte, orice piesă de îmbrăcăminte devine una de colecție, dacă nasturii, cataramele sau chiar un simplu ac decorativ sunt de calitate superioară. Accesoriile se pot comanda, în funcție de preferințele clientului și pot fi personalizate, astfel încât să transforme și piesele vestimentare, de la banal la elegant.

„Diferența între un nasture foarte ieftin, de slabă calitate, și unul de calitate superioară este foarte mare, din punct de vedere estetic, deși costurile suplimentare sunt infime. Un nasture poate porni de la 0,50 de bani și costul poate ajunge până la 3 lei. Totuși, unele firme caută accesoriile cele mai ieftine, deși investiția este foarte mică pentru a avea accesorii de foarte bună calitate, deci, pentru a oferi calitate 100% obiectelor de vestimentație este necesar să utilizezi nasturi și accesorii de calitate mai bună. Pe lângă aspectul pe care-l conferă hainelor, clientul unui brand vede imediat că, de exemplu, dacă piesele vestimentare au accesorii metalice negalvanizate și fără material de protecție, acestea își schimbă culorea în contact cu apa. Dacă dai mulți bani pe un obiect de vestimentație, accesoriile trebuie să fie tot de foarte bună calitate. Altfel, clienții care nu vor depune plângere la protecția consumatorilor se vor orienta către alte branduri, ce le oferă calitate superioară inclusiv la accesorii, pentru același preț”, explică Daniela Blidărean reprezentant RIR Accesorii, de la Cluj-Napoca.

Nasturi personalizați și confidențialitate

Codul nasturelui – așa cum poate fi numit secretul valorii nevăzute pentru cei neatenți la detalii – este foarte bine păstrat de fabricanți. Valoarea accesoriilor este dată și de secretele fabricației, nu doar de calitatea materialelor și de design. „Oferim produse italiene de înalte calitate, avem posibilitatea să producem un nasture de la desenul dat de designer, până la produsul finit . Lucrăm extrem de confidențial. Mi-a trimis cineva un nasture care copia sigla unui brand foarte mare și i-am explicat că așa ceva nu vom face niciodată, așa cum nici modelele oricărui designer care vine la noi nu vor fi făcute pentru altcineva. Personalizăm nasturii, lucrăm cu firmele mari, deja, în toată țara. Nu concurăm nici cu turcii, nici cu bulgarii, nici cu chinezii. Noi mizăm 100% pe calitate, iar diferența față de celelalte produse de pe piață se vede imediat. Cine vrea un nasture de zece bani, nu vine la noi”, mai explică reprezentanta RIR Accesorii. Prin parteneriatele făcute de firmă cu designerii români și cu fabricile de confecții, există și posibilitatea ca un client să-și aleagă singur nasturii pe care-i vrea sau alte accesorii. Diferența de cost fiind foarte mică, de câteva zeci de lei, la un costum, clienții optează, de obicei, pentru accesoriile de bună calitate.

 

O cămașă, un sacou sau o bluză banală ar putea deveni ceva ieșit din tipare, cu un singur accesoriu bine ales. Nici măcar nu necesită o investiție foarte mare. Un nasture poate transforma o haină în produs de lux, cu o investiție de câțiva lei, din partea designerului sau a producătorului.

Fabrica din Italia, doar pentru branduri de lux

RIR Accesorii este unic distribuitor în România al produselor fabricii Real Stampi, din Italia, dar și a altor fabrici de renume din Italia cu care colaborează pentru accesorii de calitate și personalizare. Pe lângă designul special, deosebit la aceste accesorii sunt brandurile italiene care lucrează cu cele mai importante nume de pe piața modei. Cei care vor să comande anumite modele de accesorii beneficiază de foarte multe avantaje. Diferența dintre produsele de lux și cele ieftine o fac accesoriile de bună calitate și cu design deosebit, asortați în context și cu elemente în trend. „Atunci când schimbi nasturii, se schimbă tot aspectul cămășii sau al sacoului. Importante sunt și bijuteriile. O rochie simplă, neagră, dacă e accesorizată cu un simplu ac foarte elegant, devine o superbă rochie de seară”, explică Daniela Blidărean. Fabricile din Italia se diferenţiază de celelalte prin calitatea deosebită şi finisajul accesoriilor produse. De asemenea, respectă unicitatea pentru clienţii de elită şi personalizează accesoriile, așa cum dorește fiecare client. Aici se produc peste 15.000 de produse de bază, în cel puţin 26 de culori de metal, precum şi produse care se pot vopsi, la cererea clientului, cu până la 60 de culori.

O minimă investiție în nasturi de calitate și alte accesorii aplicate pe piesele vestimentare poate crește inclusiv vânzările designerilor și producătorilor, pe termen lung.

 

 

Citeşte mai multe despre:   Daniela Blidărean,   RIR Accesorii

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 




Serviciul de email marketing furnizat de