SC Elvila SA, Str. Siriului nr. 74-76 , Sector 1, Bucureşti, ar putea fi obligată să respecte legile în România şi implicit clienţii păcăliţi? În data de 24 oct. 2007, am achiziţionat de la magazinul de mobilă al firmei Elvila, din Băneasa un număr de patru produse, conform facturii 34479/24.10.2007.
SC Elvila SA, Str. Siriului nr. 74-76 , Sector 1, Bucureşti, ar putea fi obligată să respecte legile în România şi implicit clienţii păcăliţi? În data de 24 oct. 2007, am achiziţionat de la magazinul de mobilă al firmei Elvila, din Băneasa un număr de patru produse, conform facturii 34479/24.10.2007.
La primirea produselor, am constatat că unul din cele patru produse, şi anume scaun 5900 mahon negru în valoare de 674,58 ron, are două defecte vizibile; respectiv o zgârietură (tăietură) mică în tapiţerie şi încreţituri pe speteaza sus dreapta. Urmare reclamaţiei scrise, mi s-a răspuns că firma Elvila este de acord să repare produsul "pe cheltuiala cumpărătorului" – sub pretextul că aş fi văzut produsul în expoziţie şi că am preluat şi semnat. Este o minciună pentru că eu am un grav handicap şi pe factură la primitor este numele meu, dar nu şi semnătură mea, ci a altcuiva.
Am semnalat cazul Elvila la Protecţia Consumatorului din Bucureşti, de unde am primit un răspuns în stilul Elvila: nu se poate interveni (oare aşa să fie?), deşi sunt plătiţi să oblige furnizorii de produse cu defecte să respecte legea şi să protejeze consumatorii.
Citește pe Antena3.ro