Intreaga zi de duminica, Antena 1 a fost cel mai vizionat post de televiziune: pentru a urmari emisiunile de divertisment, editiile speciale de stiri, dar si Observatorul de la 22:00, multi dintre telespectatori au ales Antena 1.
|
TV. Mihaela - lider de audienta cu "Duminica in familie" |
Pe durata intregii zile, in randul telespectatorilor din mediul urban, Antena 1 a avut 4%
rating si 14,3% cota de piata, devansand Pro TV, care a inregistrat 3,7% rating si 13,2% cota de piata.
Duminica in familie a fost lider de audienta atat in randul publicului din mediul urban (5,7% rating), cat si pe segmentul cu varste cuprinse intre 18-49 de ani (3,8% rating). Show-ul trupei Divertis a fost si el cel mai urmarit program de divertisment de publicul din mediul urban de toate varstele, pe intervalul orar de difuzare, inregistrand un rating de 10,4%, cu trei puncte de audienta mai mult decat Pro TV. In ceea ce priveste emisiunile de stiri, Antena 1 a fost lider de audienta cu editia speciala a Observatorului de la ora 16:00, atat in randul publicului din mediul urban (6,1% rating), cat si pe segmentul de varsta 18-29 de ani (4,4% rating). De asemenea, Antena 1 a avut cei mai multi telespectatori din mediul urban la Observatorul de la ora 22:00, cand a inregistrat un rating de 7,9%. Si emisiunea realizata si prezentata de redactorul-sef al Observatorului, Vlad Petreanu, si-a adjudecat cea mai mare audienta pe intervalul orar de difuzare. In randul publicului din mediul urban, "7 zile" a avut 7,3% rating, fata de doar 4,1% al Pro TV, iar pe segmentul de varsta 18-49 de ani, a inregistrat 5% (4,5% Pro TV).