Regizorul Cristian Mungiu a fost premiat pentru beneficiile de imagine aduse României prin succesul înregistrat de filmul său “4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile” fiind desemnat de către International Advertising Association Romania (IAA) drept persoana care a provocat cele mai multe emoţii anul trecut.
Regizorul Cristian Mungiu a fost premiat pentru beneficiile de imagine aduse României prin succesul înregistrat de filmul său “4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile” (Palme d’Or la Cannes, ediţia 2007), fiind desemnat de către International Advertising Association Romania (IAA) drept persoana care a provocat cele mai multe emoţii anul trecut.
Premiul i-a fost decernat în cadrul ceremoniei IAA Excellence Awards, eveniment aflat la prima ediţie şi care are scopul de a premia excelenţa în diverse domenii de activitate.
Cristian Mungiu a mulţumit pentru premiul acordat şi a declarat că şi industria de publicitate din România depinde, ca şi industria cinematografică, de gustul publicului şi de proiectele pe care oamenii din domeniu, care au puterea de a le valida, aleg să le finanţeze.
Un alt premiu de excelenţă acordat de IAA a fost acordat lui Cătălin Tolontan, redactor-şef al Gazetei Sporturilor, "unul dintre cei mai verticali şi mai talentaţi jurnalişti care a decis să intre în blogosferă demonstrând că aceasta poate fi locul unor opinii agregate", potrivit board-ului IAA.
La gală au fost premiate mai multe personalităţi care îşi desfăşoară activitatea în domeniul marketing şi comunicare şi care s-au făcut remarcate prin activităţile desfăşurate pe parcursul anului trecut.
În cadrul evenimentului, au fost comemorate trei personalităţi care ar fi trebuit să primească premii de excelenţă la prima ediţie a acestei gale: Ralu Filip, fostul preşedinte al CNA, Dan Moldovan (Pilu) - Creative Director al Propaganda şi fotograful Petrică Pavel.
Citește pe Antena3.ro