Săptămâna Financiară a devenit în luna decembrie liderul publicaţiilor economice săptămânale din România. Cea mai dinamică publicaţie economică de pe piaţa media românească şi-a devansat principalul competitor, revista Capital, vânzând în ultima lună a anului trecut mai mult cu 9.287 de exemplare.
Săptămâna Financiară a devenit în luna decembrie liderul publicaţiilor economice săptămânale din România. Cea mai dinamică publicaţie economică de pe piaţa media românească şi-a devansat principalul competitor, revista Capital, vânzând în ultima lună a anului trecut mai mult cu 9.287 de exemplare.
Consolidare. Potrivit Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), în decembrie 2007, Săptămâna Financiară a vândut, în medie, 43.471 de exemplare pe ediţie, reprezentând totalul vânzărilor de la chioşcuri şi al abonamentelor. Spre comparaţie, publicaţia Capital a avut o medie de vânzări de numai 34.494 de exemplare. Săptămâna Financiară, parte a Trustului media Intact, îşi consolidează astfel creşterea faţă de revista Capital, a trustului Ringier. Creşterea a început în mai 2007, când Săptămâna Financiară a depăşit Capital la vânzările de la chioşcuri cu 5.604 exemplare. Pentru 2008, obiectivul echipei Săptămâna Financiară îl reprezintă poziţia de lider absolut pe piaţa publicaţiilor economice, oferind cititorilor din România acelaşi produs de calitate.
Citește pe Antena3.ro