Săptămâna Financiară a devenit în luna decembrie liderul
publicaţiilor economice săptămânale din România. Cea mai dinamică publicaţie
economică de pe piaţa media românească şi-a devansat principalul competitor,
revista Capital, vânzând în ultima lună a anului trecut mai mult cu 9.287 de
exemplare.
Săptămâna Financiară a devenit în luna decembrie liderul
publicaţiilor economice săptămânale din România. Cea mai dinamică publicaţie
economică de pe piaţa media românească şi-a devansat principalul competitor,
revista Capital, vânzând în ultima lună a anului trecut mai mult cu 9.287 de
exemplare.
Consolidare. Potrivit Biroului Român de Audit al
Tirajelor (BRAT), în decembrie 2007, Săptămâna Financiară a vândut, în
medie, 43.471 de exemplare pe ediţie, reprezentând totalul vânzărilor de la
chioşcuri şi al abonamentelor. Spre comparaţie, publicaţia Capital a avut o
medie de vânzări de numai 34.494 de exemplare. Săptămâna Financiară, parte a
Trustului media Intact, îşi consolidează astfel creşterea faţă de revista
Capital, a trustului Ringier. Creşterea a început în mai 2007, când Săptămâna
Financiară a depăşit Capital la vânzările de la chioşcuri cu 5.604 exemplare.
Pentru 2008, obiectivul echipei Săptămâna Financiară îl reprezintă poziţia de
lider absolut pe piaţa publicaţiilor economice, oferind cititorilor din România
acelaşi produs de calitate.