"Cea mai citita revista din lume" intra acum si pe piata romaneasca, intr-un tiraj de 150.000 de exemplare.
Ieri, s-a lansat in Romania cea mai populara revista de familie din lume. Adresata persoanelor cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, Readerâs Digest se tipareste in 49 de editii, in 20 de limbi, este difuzata in peste 60 de tari si are aproximativ 100 milioane de cititori in fiecare luna. "Am ales Romania pentru cea mai noua editie Readerâs Digest deoarece am identificat compatibilitati in ceea ce priveste profilul cititorului roman de presa de calitate si conceptul revistei. Romanii au o pasiune pentru citit, fiind renumita dragostea lor pentru carti si reviste", a declarat Thomas Gardner, presedintele Readerâs Digest International. NUMARUL UNU. Primul numar al editiei romanesti abordeaza subiecte interesante si de actualitate cum ar fi: dorintele si aspiratiile tinerilor romani in contextul integrarii europene, un reportaj special cu supravietuitorii uraganului Katrina din Statele Unite, un articol amplu referitor la pericolul gripei aviare, precum si un interviu in exclusivitate cu Tom Cruise. De altfel, starul din "Razboiul lumilor" este coperta primului numar RD in limba romana. LANSARE. Cand Readerâs Digest lanseaza o noua publicatie, urmeaza o formula simpla de succes: fiecare noua editie este sprijinita de celelalte editii internationale. Astfel, 80% dintre materialele editiei romanesti apartin unor jurnalisti straini, in timp ce restul de 20% reprezinta articole scrise de reporteri autohtoni.Citește pe Antena3.ro
CUM A INCEPUT TOTUL
|
Formatul revistei apartine fondatorilor sai, sotii DeWitt si Lila Wallace, care au conceput Readerâs Digest in 1922, in micul lor apartament din New York. Ideea de la care au pornit a fost aceea ca omul modern are nevoie de o publicatie care sa sintetizeze informatia importanta, ajutandu-l sa fie la curent cu schimbarile rapide din viata cotidiana.
In traducere libera, Readerâs Digest inseamna "selectiuni pentru cititor". Readerâs Digest a avut o evolutie rapida. Pana in 1935, depasise tirajul de un milion de exemplare. A urmat o perioada de extindere la nivel global. In 1938 a inceput publicarea editiei Readerâs Digest in Marea Britanie, iar in America Latina au fost lansate editii de limba spaniola. In anii urmatori, revista a aparut in aproape toate colturile lumii, iar incepand cu anii â90, Readerâs Digest a fost lansata in Cehia, Polonia si in alte tari din Europa Centrala. Prin lansarea in Romania, Readerâs Digest se publica acum in 49 de editii si in 20 de limbi. |