De sambata ati
remarcat pe micul ecran un nou canal tv. U Televiziune Interactiva s-a lansat insa de ieri in mod oficial.
|
INITIATIVA. Sorana Urdareanu aduce tinerilor un "altfel" de canal muzical |
Se numeste U Televiziune Interactiva, post dedicat in exclusivitate tinerilor cu varste intre 15 si 25 de ani, din mediul urban. Asa cum si numele o spune, postul este unul interactiv, de atitudine, dinamic, o alternativa a distractiei in care videoclipurile curg 24 de ore din 24. Prin natura sa - televiziune interactiva - este o prezenta unica pe piata media din Romania datorita interactivitatii, lipsei VJ-ilor si a prezentatorilor, serviciilor inovative si a pachetului grafic deosebit.
Tinerii isi pot alege videoclipurile ce se difuzeaza prin SMS. U propune doua clipuri A si B, iar videoclipul care intruneste cele mai multe voturi va fi urmatorul difuzat. Desi postul va fi cu predilectie unul
comercial, nu se vor difuza decat hituri pop, dance, rock, slow, RânâB si hip-hop (60% hituri internationale, 40% hituri autohtone). Adio, buricisme!
SERVICII. Vot, MasterVot, Mesaje, News si Utops sunt serviciile noului canal tv. Singura emisiune din grila este topul muzical Utops, care va fi difuzat in fiecare week-end. Pentru alcatuirea topului, telespectatorii trebuie sa viziteze site-ul www.utv.ro si sa voteze sau sa propuna preferintele lor.
Pe langa posibilitatea de a vota videoclipul preferat, tinerii pot comunica direct pe ecranul televizorului prin SMS. Mesajele vor aparea grafic ca fiind transmise de avatari (iconite) - doua fete si doi baieti personalizati cu numele sau pseudonimul telespectatorilor. Puteti trimite dedicatii sau pur si simplu sa chatuiti cu operatorii postului nonstop, care vor raspunde la toate mesajele si intrebarile adresate de voi. Tot ei sunt cei care vor transmite zilnic, la un interval de doua ore, stirile cele mai interesante din lumea showbiz-ului.
CONCEPT
|
Proiectul a fost conceput de Compania New Trend Media, componenta a grupului de firme UTI, lider in tehnologie. Mai exact, ideea ii apartine Soranei Urdareanu, director general NTM si fiica lui Tiberiu Urdareanu, presedintele grupului UTI. "Intentionam sa facem disponibile tinerilor din Romania trenduri noi, folosind instrumente care ii atrag - forumuri pe Internet, muzica, stiri din show-biz, evenimente de tip clubbing si accesorii pentru telefoanele mobile, pentru a-i aduce mai aproape de culturile generatiei tinere din tarile membre UE", declara Sorana. Proiectele ce urmeaza a fi dezvoltate sunt: Unite - o marca de petreceri si evenimente, MasterVot - videoclipului votat prin MV i se atribuie 100% din voturi, indiferent de situatia anterioara, si Mobile Fun - aplicatii pentru telefonul mobil.
|