CULTURA/MASS-MEDIA
La varsta de 48 de ani, Televiziunea Romana vrea sa schimbe look-ul tuturor canalelor din ograda sa: Romania 1 devine TVR1, iar celelalte isi pastreaza denumirea. Sloganul Televiziunii publice, de azi, 11 iunie, va fi: "Imaginea timpului tau".
CRISTINA OLOGEANU
"De cand am venit la conducerea Televiziunii Romane am spus ca se impune o operatiune de rebranding. Insa nu am fost inteles", a declarat Valentin Nicolau in deschiderea conferintei de presa de ieri menita sa lanseze noua imagine a Televiziunii Publice. Acest rebranding presupune schimbarea imaginii (sigle si grafica), programe noi, imbunatatirea paginii oficiale de Internet si o alta abordare in realizarea programelor. Deocamdata, pentru ca bugetul nu a permis, se vor schimba la fata doar doua canale: TVR1 (fostul Romania1) si TVR2. Celelalte - TVR Cultural si TVR International vor fi innoite abia la toamna.
Revenire
Citește pe Antena3.ro
Colaborare est-vest
La finalizarea acestei "operatii estetice" au colaborat, in fapt, mai multe firme. Per total, doua firme britanice, una olandeza, una romaneasca. De exemplu, grafica propusa de agentia britanica English & Pockett este completata de fundalul sonor realizat de o alta firma, olandeza: Masive Music. Aceasta este specializata in compozitie muzicala pentru televiziune si reclame.